T-ReeX Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 vart hittar man hotknife bilen förutom att få guld i bilskolan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Det kan man inte. Redigerad 25 december, 2004 av Craven^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det kan man inte. men det måste man säkert hitta för att man kan hitta nrg 500 eller va den heter ni vet den motorcyklen och man kan hitta flygplanen som man har i guld och också båten så bilen kan man säkert hitta men nån stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Nej man kan inte hitta Hotknife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 MAN KAN INTE HITTA HOTKNIFE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hotknife måste man tyvärr få guld på för att köra den, den går ej att hittas någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 När jag körde vigilante med en snuthojj i LV så fick jag ta upp jakten på en Hotknife. Fick stopp på den och ur med föraren och tänkte att soft, nu slapp jag bilskolan. Bilen hade dock hunnit bli rätt sliten och en krock sabbade den innan jag kom fram till Pay n spray. Blev fett lack Men hur som helst så verkar den kunna dyka upp om man kör vigilante, iaf i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hur ser hotknife ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hotknife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 oooooooo jääääävlar vilket monster till bil!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts