Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vad tycker ni att ja ska välja för mp3 till rimligt pris? har funderat på ca 20 gb. Ja tror ja ska köpa Zen, men ja vill veta va ni tycker är bra också. Offtopic : Fick du inte cash till en bas ? Ontopic: Köp en iRiver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag har en liten Denver 256mb och det nöjer jag mig med. Det räcker för tillräckligt många låtar. Ska man dock mest använda den för att överföra filer, är det bättre med en kanske stor och klumpig, och spara lite pengar tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Har en kendo på 128 mb det tycker jag räcker bra. Är nästan nära min dator hela tiden så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Offtopic : Fick du inte cash till en bas ? Ontopic: Köp en iRiver Haha jo du Frenzy, men jag ska vänta ett par månader. Men stay sic fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Haha jo du Frenzy, men jag ska vänta ett par månader. Men stay sic fan. yeah stay sic my friend. jag ska köpa bas i februari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 yeah stay sic my friend. jag ska köpa bas i februari vad har det med nånting att göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 vad har det med nånting att göra?? sshh jag och Leftbehind snackar lite bas här offtopic det får vi slute med! Fy fy .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har en "Jens of sweden mp-110 128MB" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Philips HDD070 <---------- LÄNK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Philips HDD070 <---------- LÄNK Bortskämda skitunge Två GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har en iPod 20 gig. Att den skulle vara stor och klumpig stämmer inte alls, jämför med iRivers eller andra motsvarande hårddiskspelare så är iPod relativt liten, rätt tung dock. Batteriet suger totalt, räcker typ 5 timmar på en laddning och att koppla in den i datorn utan nätutag samtidigt är inte att tala om. Gränssnittet är helt underbart både operativsystemet och yttre designen. Mycket bra ljud är det också, jag har dock köpt ett par Koss Porta Pro-lurar till min.. Priset är aldeles för högt. Apple ockrar alltid på sina produkter. Jag köpte min för 4000 för ett par år sen men den håller än iaf. Kvaliten på kablarna till remoten och lurarna är riktigt kassa. Jag har 2 trasiga fjärrkontroller och 2 trasiga lurar hemma, alla har gått sönder på samma sätt; den vita skyddsplasten har lossnat från sitt fäste så de inre kablarna blottas.. Reklamationen har iaf gått utmärkt men det är jobbigt att det ska vara så. Nu har min garanti dessutom gått ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 ohh jag hade inte velat köpa en ipod efter jag hört det där inte annars heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Jag har haft min ipod mini i ett halvår nu och den har funkat bättre än någon annan jag haft. Batteritiden ligger på runt 9 timmar fast om man spelar spel och använder belysningen mycket så räcker det ca 7-8 timmar. Dessutom laddas batteriet medans man har den ansluten till datorn. Ljudet är bättre än många andra spelare bla jens of sweden och iriver och det är även mer effekt i ipoden så man kan ha mycket högre volym. En nackdel är väl hörlurarna som har lite dåligt ljud men så är det med alla hörlurar som medföljer. Det bästa med ipod är alla smarta funktioner, speciellt det tryckkänsliga hjulet som man styr allt med och att man ansluter den till datorn med firewire som är mycket snabbare än usb 2.0 Priset är väl inte mycket högre än andra spelare i den storleks och minnesklassen. Det är nog bara creative zen micro som har bättre pris Edit: en annan negativ sak jag kom på. Man ska helst ha ett bra fodral till den för metallytan repas lätt (iaf på ipod mini) Redigerad 28 december, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Bortskämda skitunge Två GB Hur vet du att han är bortskämd? Det finns någonting som heter spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 ohh jag hade inte velat köpa en ipod efter jag hört det där inte annars heller... Men där tog jag ut alla nackdelar med den. Jag gillar min iPod och ångrar inte att jag köpte den. Det är en riktigt bra spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Men där tog jag ut alla nackdelar med den. Jag gillar min iPod och ångrar inte att jag köpte den. Det är en riktigt bra spelare. jao den är säkert skitbra , men hade fan alldrig gett so mycket för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Bortskämda skitunge Två GB och vad menas med det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Jag har en iPod 20 gig. Att den skulle vara stor och klumpig stämmer inte alls, jämför med iRivers eller andra motsvarande hårddiskspelare så är iPod relativt liten, rätt tung dock. Batteriet suger totalt, räcker typ 5 timmar på en laddning och att koppla in den i datorn utan nätutag samtidigt är inte att tala om. Den räcker 12 timmar om man kör utan equalizer och backlight, och då låter det helt ok ändå. I alla fall min. Så vitt jag vet så laddar den genom usb-porten. Har du en gammal dator kanske det inte funkar, men det är tänkt så. Gränssnittet är helt underbart både operativsystemet och yttre designen. Håller med. Redigerad 28 december, 2004 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Allt handlar om tycke och smak. Själv skulle aldrig välja en ipod. Varför? Den är för klumpig och dyr helt enkelt... För mig räcker ett minne på 256 Mb (ca 60 mp3-låtar, 100+ wma-låtar) fin fint, och jag har alltid en dator i närheten så jag kan alltid skyffla över ny musik. Hellre en liten, lätt och snygg mp3-spelare + 2000 kr i handen än en ipod. Håller med där, har en på 512, ganska bra pris och man får plats med lagom mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Den räcker 12 timmar om man kör utan equalizer och backlight, och då låter det helt ok ändå. I alla fall min. Så vitt jag vet så laddar den genom usb-porten. Har du en gammal dator kanske det inte funkar, men det är tänkt så. iPod Remixed (med knapparna inbygda på "scrollhjulet") och nya iPod photo och jag tror iPod U2 har 12 h batteritid. Min 3g-iPod står det att den ska ha 8 h men den ligger runt 5-6 typ. Den laddar inte genom USB 2.0-porten bara Firewire men det är inga problem eftersom jag har köpt en gren som delar upp i både Firewire. Firewire kopplar man till nätadaptern och usb:n till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts