leftbehind Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Vad tycker ni att ja ska välja för mp3 till rimligt pris? har funderat på ca 20 gb. Ja tror ja ska köpa Zen, men ja vill veta va ni tycker är bra också. Redigerad 24 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fråga i affären, de vet nog bättre än de här på forumet. Köp en Ipod mini om du har pengar och lust till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Om du bryr dig om design, köp en iPod. Om du bryr dig om mest för pengarna, köp en rio karma eller en sån sony med 20gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Om jag skulle köpa en mp3 spelare skulle jag sattsa på en mobil med inbyggd mp3 spelare istället. Man får ut mer av det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Om jag skulle köpa en mp3 spelare skulle jag sattsa på en mobil med inbyggd mp3 spelare istället. Man får ut mer av det! Om man nu klarar sig på 32 mb. Han skulle ha en med 20gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 iPod är ett riktigt bra val. Jag har en (20 Gig) och den är hur smidig och bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 ja skulle köpt en ipod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Allt handlar om tycke och smak. Själv skulle aldrig välja en ipod. Varför? Den är för klumpig och dyr helt enkelt... För mig räcker ett minne på 256 Mb (ca 60 mp3-låtar, 100+ wma-låtar) fin fint, och jag har alltid en dator i närheten så jag kan alltid skyffla över ny musik. Hellre en liten, lätt och snygg mp3-spelare + 2000 kr i handen än en ipod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jo, men iPod är bra på annat sätt. Tänk, att du har tankat nån film, så drar du ut den på iPoden och sticker till en polare och kollar på den. Eller om du är hos nån polare, och får reda på att han har det senaste coola spelet, ballt tänker du och drar över det till iPoden, sticker hem och installerar det. Asbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jo, men iPod är bra på annat sätt. Tänk, att du har tankat nån film, så drar du ut den på iPoden och sticker till en polare och kollar på den. Eller om du är hos nån polare, och får reda på att han har det senaste coola spelet, ballt tänker du och drar över det till iPoden, sticker hem och installerar det. Asbra! Då kan man ju samtidigt bränna ut de o spara tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jo, men iPod är bra på annat sätt. Tänk, att du har tankat nån film, så drar du ut den på iPoden och sticker till en polare och kollar på den. Eller om du är hos nån polare, och får reda på att han har det senaste coola spelet, ballt tänker du och drar över det till iPoden, sticker hem och installerar det. Asbra! Och om allt det du snackade om var warez då? Håller med hultan. ipod är bara för mode-bögar som vill ha det senaste.. Köp en annan och spara pengar som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Okey, ni kommer inte tro det här när ni ser det. Creative Jukebox Zen Xtra 30GB för 1720,- Creative Jukebox Zen Xtra 30GB Direkt länk Sen kan ni välja till högtalare, hörlurar och andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Okey, ni kommer inte tro det här när ni ser det. Creative Jukebox Zen Xtra 30GB för 1720,- Creative Jukebox Zen Xtra 30GB Direkt länk Sen kan ni välja till högtalare, hörlurar och andra saker. ja, men den har helt ruttna recensioner. Bara skräp tydligen, man kanske ska ha Touch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ja, men den har helt ruttna recensioner. Bara skräp tydligen, man kanske ska ha Touch. Jag såg det sen på pricerunner.se att den fick dåliga betyg. Så jag beställde en Muvo 4gb istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 När vi är på mp3-spelare så behöver jag hjälp med min skantic. Jag har alla sladdar men jag kan inte få över musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Spara pengar genom att köpa en liten 256mbs-mp3spelare? Jojo, känns som man får betyligt mer mb för pengarna om man köper en hårddiskbaserad mp3spelare. Om man säger såhär. Köper man en flashspelare med 256mb minne för 1000 spänn. Då betalar man knappt fyra kronor för en mb. Köper man istället en hd-spelare med ungefär 20gb för 2000 spänn. Då betalar man 10 öre för en mb. Och en hd-spelare är ju inte fasligt mycket större än en flashspelare. Dom är ju faktiskt betydligt mindre än en cdspelare, som folk har vant sig vid genom åren. O så är det ju skönt med hela skuvsamlingen på mp3spelaren, så slipper man byta låtar stup i kvarten. Kan ju säga att jag själv har en Creative Jukebox Zen Xtra 30gb. Mycket mycket fin mp3spelare. Det som jag gillar absolut bäst med den är uteffekten. Driver på mina lurar RIKTIGT bra, betydligt bättre än vad en liten flashspelare skulle kunna göra. Men men, det var min fina analys. Fast ni får köpa flashspelare om ni vill det, smaken är ju som baken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Fast ni får köpa flashspelare om ni vill det, smaken är ju som baken... ...skär och rund. Jag har en JoS MP-110. Det är bara 128 MB minne men det räcker för mig. Jag har inte ens 20 GB musik på hårddisken. En iPod kostar betydligt mer pengar, vilket bränner i en stackars students plånbok. Om den blir stulen/borttappad har man ju dessutom gått miste om mer pengar. En liten, nätt, sexig MP3-spelare är betydligt snyggare än en stor, klumpig, överreklamerad fyrkant... Köp svenskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Köp svenskt! Eller rättare sagt koreansk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Fråga i affären, de vet nog bättre än de här på forumet. Det är just det som dom inte gör. Dom får säkert betalt för att tipsa om ett speciellt märke, eller så tipsar dom om det som dom får mest provision (eller vad det nu heter) för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Enda anledning för att köpa iPod är för att en del påstår att den är snygg, Jag prioriterar funktioner och bra batteritid, vilket man inte får när man köper iPod. Jag har fastnat för iRiver väldigt mycket och just nu ser jag inget annat alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts