hell-man Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag har klarat spelet nu men jag undrar hur man får flygplanet som man startar på land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Finns inget.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 FAN VA DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 FAN VA DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håller med det suger!!!!!!!!!! Med skimmer kan man inte ens rolla eller loopa!!!!!!!! Och sen tycker jag att planet flyger lite väl lågt man borde kunna köra typ över målnen...... För då kan man ju loopa och rolla!!!!!!!! Sen går det för slött...... Borde gå ( fort ) 0/10 % för skimmer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hmmm, R* skrev förut att det skulle finnas ett som kunde landa på land.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Skrev Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Det finns ju ett som kan landa på land............det radistyrda flygplanet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 aa men shit....skärp er....vi har hört de där jävla skämten i nästa alla jävla topics om flyg.....de e inte kul längre..fatta...nån som kan svara ärligt nu....finns det...va vare som rockstar hade skrivit??? Det måste juh finnas på nåt sätt.....annars e de juh konstigt....att på 3:an fanns det med inte på Vice City... Och så ser man juh en flyga runt med en banner....måste juh bara finnas..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 NutCase2 din tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 NutCase2 din tönt Har jag inte rätt eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 alltså det jag säger är ju inget skämmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Gå in på R* hemsida och kolla gamla nyheter. På engelska men ändå. Jag ljuger inte. Och det är inte det radiostyrda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 finns ett plan där man kan landa på land Skimmer heter det går dessväre inte att starta från land men landa går utmärkt har de bara nämnt ett plan som kan landa på land så har de inte ljugit på nåt sätt men har de nämnt starta från land så har de ljugit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 istället för en hunter borde man få ett stridsflyg istället.. det hade varit nåt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 istället för en hunter borde man få ett stridsflyg istället.. det hade varit nåt det! Nja...det skulle gå lite fort för att flyga över hela VC i 900 km/h..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts