cca Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag är intresserad av att köpa GTA1/GTALondon/GTA2 till pc/ps2. Originalförpackningar såklart. Mina egna är slitna och utnötna så de får inte vara med i samlingen längre. väl mött, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Har alla spelen: GTA1, GTA:London, GTA2, GTA3, GTA:Vice City i orginalförpackningar och i extremt bra skick. Vet ej om jag vill sälja dem, det beror ju iofs på vad du betalar men EDIT: Alla är till PC Redigerad 25 december, 2004 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ja säg ett pris du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 1 och 2 går juh att ladda ner gratis så.. varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Du kan inte hålla i en nedladdad version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Du kan inte hålla i en nedladdad version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du kan inte hålla i en nedladdad version Ladda ner spelet grattis sen bränn över det på en cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Varför inte tanka lagligt och gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det finns att köpa GTA Collection, då det ingår GTA 1, 2 och London. Jag hittade spelet på Toys'r'us för 249:- i Kungens Kurva Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Varför inte tanka lagligt och gratis Som sagt, du kan inte hålla i en nedladdad version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Men hallo.... laddar ner 1 och 2 sen bränn ut den på cd... hur svårt kan det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kan man ladda ner GTA med modem, hur stor är filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Kan man ladda ner GTA med modem, hur stor är filen? Först finns det en version som är lite fuskad... Ligger på 40 mb har jag för mig, tror dock inte radistationera finns med. Orginalspelet ligger väl på 300 mb-strecket tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Det finns att köpa GTA Collection, då det ingår GTA 1, 2 och London. Jag hittade spelet på Toys'r'us för 249:- i Kungens Kurva Sthlm. 249?? När samlarpaketet lanserades för 2 år sedan kostade det 149 kr och idag kan man få det för ~100 kr hos de flesta affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Först finns det en version som är lite fuskad... Ligger på 40 mb har jag för mig, tror dock inte radistationera finns med. Orginalspelet ligger väl på 300 mb-strecket tror jag. Kan man ladda ned spelet med radiostationerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Du kan köpa de i GTASajtens Webbshop. Länk dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johannes Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 På spelbutiken.se finns alla gta spelen i samlingen sådär kan du kolla om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts