Jump to content

Hittat ett nytt flygplan

Andromada
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ibland kan man se Andromadan flyga, och om den har 4 motorer är det Andromada, annars om det är två är det AT-400. Jag lyckades landa på den med Hydranen och då fick jag se en cutscene där CJ går in i flyget och kapar den.

Jag tror att den är mest aktiv i Las Venturas annars är det bara Rustler och andra gamla flyg men om ni ser en jetplan med 4 motorer är det Andromada!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns mer fusk till action replay max fusk och action replay max fungerar inte med action replay.

Det står att det går att fixa mer fusk till Action Replay för SA på codejunkies, eller nåt sånt och sedan spara dem på minneskortet.http://www.webhallen.com/prod.php?id=35250

Redigerad av danneroller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går det att kapa andra flygplan? :P

Ja, i luften går det också. Och bredvid dörren och tryck på Triangel snabbt så glitchar du in i planet. Alltså när du har gått ut från Hydran. Och Andromadan ska ha 4 motorer om det är två är det at400an. Och jag ser dem i Mount Chiliad, San Fierro flygplatsen och Verdant Meadows men det kan också flyga över andra ställen men dem är bara ställen jag ser dem i. Och dem kommer när jag går ut från en byggnad flesta tiden.

Men du måste vara snabb också det är det som är svårt, för efter 4-7 sekunder är dem borta för att dem är långt borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor