PETsson Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jo, det stavas så, men jag vill ju få fram Adromada... Finns ingen kod för det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jo, det stavas så, men jag vill ju få fram Adromada... Finns ingen kod för det där... såg det ingen som kan skriva koden då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ibland kan man se Andromadan flyga, och om den har 4 motorer är det Andromada, annars om det är två är det AT-400. Jag lyckades landa på den med Hydranen och då fick jag se en cutscene där CJ går in i flyget och kapar den. Jag tror att den är mest aktiv i Las Venturas annars är det bara Rustler och andra gamla flyg men om ni ser en jetplan med 4 motorer är det Andromada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 men sej koden så man kan få fram planet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Fungerar Action Replay max på samma sätt som Action Replay som bara är för GTA:SA? Eller finns det mer fusk till Action Replay max för SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag försökte skriva in koden, du vet när man ska lägga till en ny kod. Hur ska man göra? Det står bara att raden "250" var ogiltig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Fungerar Action Replay max på samma sätt som Action Replay som bara är för GTA:SA? Eller finns det mer fusk till Action Replay max för SA? Det finns mer fusk till action replay max fusk och action replay max fungerar inte med action replay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Det finns mer fusk till action replay max fusk och action replay max fungerar inte med action replay. Det står att det går att fixa mer fusk till Action Replay för SA på codejunkies, eller nåt sånt och sedan spara dem på minneskortet.http://www.webhallen.com/prod.php?id=35250 Redigerad 27 december, 2004 av danneroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det står att det går att fixa mer fusk till Action Replay för SA på codejunkies, eller nåt sånt och sedan spara dem på minneskortet.http://www.webhallen.com/prod.php?id=35250 Fusken tar 3,5 mb plats på minneskortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Men det går att kapa planet Andromeda 250 också? Utan fusk alltså. Redigerad 27 december, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Fusken tar 3,5 mb plats på minneskortet J*vla det var mycket, men man får väl använda ett av korten endast till fusk, har två som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Men det går att kapa planet Andromeda 250 också? Utan fusk alltså. Går det att kapa andra flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Det går ju inte att stjäla polishelikoptern när man blir jagad och SAN-helin går inte heller att stjäla(i luften), så jag har svårt att tro att det går att ta ett flyplan som åker i luften. Redigerad 28 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hörrö Andromada! Jag har en fråga som jag tidigare ställde: Hur skriver man in koden? Jag blir bara nekad och ps2an säger att nummret "250" var ogiltigt. Kan inte du skriva varenda siffra och bokstad i koden här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 vart fan e koden> hiitar ingen kod till det planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simba Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Verkar vara en himla massa jobb med det där fuskande, glad att jag inte orkar göra sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scourge Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Om man har Action Replay max kan man då skaffa fram en skatbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Om man har Action Replay max kan man då skaffa fram en skatbord Det finns requests på det. Men fan vet om det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Kanske onödigt men det heter ett nytt flygplan... Då menar jag i topicens namn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Går det att kapa andra flygplan? Ja, i luften går det också. Och bredvid dörren och tryck på Triangel snabbt så glitchar du in i planet. Alltså när du har gått ut från Hydran. Och Andromadan ska ha 4 motorer om det är två är det at400an. Och jag ser dem i Mount Chiliad, San Fierro flygplatsen och Verdant Meadows men det kan också flyga över andra ställen men dem är bara ställen jag ser dem i. Och dem kommer när jag går ut från en byggnad flesta tiden. Men du måste vara snabb också det är det som är svårt, för efter 4-7 sekunder är dem borta för att dem är långt borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts