Jump to content

Hittat ett nytt flygplan

Andromada
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 60
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man modda motorcyklar?

Ja, själv klart. Sen kan man ha (unlimited) hur många som helst gäng medlemmar. Och det kan vara vem som helst tjejer också. Sen kan man välja om dom ska använda Bazooka eller m4 och annat. Och man kan ha unlimited nitros också på bilarna. Sen kan man ändra uppdragen också och hur mycket procent man har klarat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, själv klart. Sen kan man ha (unlimited) hur många som helst gäng medlemmar. Och det kan vara vem som helst tjejer också. Sen kan man välja om dom ska använda Bazooka eller m4 och annat. Och man kan ha unlimited nitros också på bilarna. Sen kan man ändra uppdragen också och hur mycket procent man har klarat.

Helvete vad grejer man kan göra!

Vad sa du att denna fuskskiva hette?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror jag inte dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det fungerar inte med det här? http://www.webhallen.com/prod.php?id=35250

Klicka här för att titta hur mycket ultimate cheats kostar med frakt

Jag tycker att du ska köpa Action Replay Max som kostar 205:- kr som är värd att köpa som kan fuskas på andra spel också. Inte ultimate cheats for gta san andreas för att det kan bara fuskas till gtasanandreas inte andra spel.

Och det är bara några pris skillnader.

Action Replay Ultimate Cheats for Grand Theft Auto San Andreas 128:- kr (med frakt) Action replay2 max 205:-kr (med frakt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klicka här för att titta hur mycket ultimate cheats kostar med frakt

Jag tycker att du ska köpa Action Replay Max som kostar 205:- kr som är värd att köpa som kan fuskas på andra spel också. Inte ultimate cheats for gta san andreas för att det kan bara fuskas till gtasanandreas inte andra spel.

Och det är bara några pris skillnader.

Action Replay Ultimate Cheats for Grand Theft Auto San Andreas 128:- kr (med frakt) Action replay2 max 205:-kr (med frakt)

Hur gör man med Action Replay max då? Vad är den där 16 mb kortet för? Måste man ladda ner koderna själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man med Action Replay max då? Vad är den där 16 mb kortet för? Måste man ladda ner koderna själv?

Jag skrev det tidigare

Edit: Kortet är till för att spara eller överföra din sparfiler mellan datorn och snabbt överföra koderna utan att göra det manuallt.

Redigerad av Andromada
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo det förstår jag men när man väl flyger den själv, kan man fälla in landnings stället med R3 eller är det fast?

Tryck uppåt på r3 joysticken så går den uppåt, om neråt så går den neråt. Var det, det du menade eller? Kan inte svara på några frågor längre, måste gå.

Redigerad av Andromada
Länk till kommentar
Dela på andra sidor