Andromada Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Edit: Ibland kan man se Andromadan flyga, och om den har 4 motorer är det Andromada, annars om det är två är det AT-400. Jag lyckades landa på den med Hydranen och då fick jag se en cutscene där CJ går in i flyget och kapar den. Jag tror att den är mest aktiv i Las Venturas annars är det bara Rustler och andra gamla flyg men om ni ser en jetplan med 4 motorer är det Andromada! Eftersom det finns för många buggar i gtasanandreas tog dem bort en del coola saker som skateboard och ett annat typ av flygplan, men man kan fortfarande spawna *ta fram* det flyget med action replay code max som kostar 159:- kr. Kan köpas här Det var härifrån jag hittade koden http://tpcc.gta-sanandreas.com/vehiclespawn.php för att spawna den. Och sen kan man spawna *ta fram* en flygplan som heter Andromada, den är precis som at-400 som man kan hitta i största hangarn i Las Venturas men Andromadan är lättare att styra och få upp i luften. Dessutom kan man inte transportera bilar och så, man kan öppna bakluckan alltså lyckan där bak, det finns också en uppdrag kallad stowaway i Las Vegas och sen så fick man en motorcykel och man fick skynda på sig och åka in i flygplanen och döda alla andra och hoppa av från flygplanet genom att lämna några fjärrstyrda bomber där. Det var en uppdrag bredvid din hangar *din flygskola* som jag tror att du fick av Toreno om jag minns rätt. Kom ihåg att koden är här När du är inne på sidan ska du trycka på Redigera>Sök på den här sidan>Andromada så hittar ni det direkt alltså på Internet Explorer. Här har jag tagit några bilder från det flygplanet Dåligt grafik men hade inte tid med att ta bild på det. http://img128.exs.cx/img128/1632/gtasa_andromeda2.jpg http://img13.exs.cx/img13/7177/gtasa_andromeda3.jpg Titta på at400 och andromada http://img13.exs.cx/img13/4075/gtasa_andromeda4_compare.jpg http://img13.exs.cx/img13/8426/gtasa_andromeda1.jpg Redigerad 26 december, 2004 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Tufft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Dessutom kan man inte transportera bilar och så Kan man inte? Kan man det med at-400 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Ganska grymmt endå! men är du en cheater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Kan man inte? Kan man det med at-400 eller? Nej inte vad jag märkt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Tufft.. Tog dem bilderna med webkameran, men de tre sista koderna tog jag med usb kabeln alltså till min grafikkort, men tyvärr är min grafikkort också dåligt som ni ser. ATI Radeon 7000 med (Tv-in) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Ganska grymmt endå! men är du en cheater? Nej, jag är ingen cheater!! Och det är inte roligt att fuska och samt spela uppdrag. Men när jag har klarat spelet fuskar jag för evigt, det är så j*vla roligt motorcyklar med NOS (Nitros). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag hittar inte koden till andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 det står andromada 250 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det är fel stavat där, det skulle stå Andromada men dem har skrivit Adromeda. Adromada 250 ska det stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 men hur skriver in koden så den spawnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 svara nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 kan du inte få fram sakate boarden då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag vet inte hur man på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olle Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 är denna kod till ps2 eller jag fattar 0 kan man bara inte skriva ut koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 måste man ha action replay code max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 måste man ha action replay code max Codebreaker och gameshark fungerar också men just nu har jag koden till action replay max men det går att översätta koden till gameshark. Du skulle ersätta några små siffror så fungerar det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) är denna kod till ps2 eller jag fattar 0 kan man bara inte skriva ut koden? Vilken n00b, det här är ju san andreas forum och vi snackar om gtasanandreas här och det finns bara till playstation 2. Så klart att vi snackar om playstation 2. Du måste ha action replay max för att skriva kodet. Man gör det med kontrollen ingen tangentbord!. Edit: Du får en manual på köpet där det står vilka siffror är vilka knappar. Redigerad 25 december, 2004 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicecity Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hur gör man då när man har fått skivan, tex om jag vill ha detta flygplan vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hur gör man då när man har fått skivan, tex om jag vill ha detta flygplan vad ska jag göra då? Kontrollen skriver man med. Typ cirkel kan vara nummer 2 eller så kommer det upp en menu där du får trycka dem med kontrollen. A B C Styra till rätt bokstav kan man också göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts