MAFIA_KING Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) jo, min bror kom hem idag och installerade 7.0 och tog med tool bar och annat, hur tar man bort det? Toolbar alltså Redigerad 24 december, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Kontrollpanel och lägg till eller ta bort program ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 mjo, men vad heter den...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Msn tollbar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 höger-klicka på explorer, verktygsfält, avmarkera msn toolbar... passar på att tipsa om firefox www.mozilla.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 det funkade ju verkligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 men hmm... funkade för mig på min bärbara dator med winxp. Jag sitter och tar fram och bort den just nu. Funkar det inte för dig så är det dig det är fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Är det inte Google Toolbar du menar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 nej, msn, min bror installerade dom med MSN 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts