Azore Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 jag måste nu få fullt i cykling skill och undrar därför hur man får fullt snabbast, hur ska man cykla? Har de någon betydelse? Får man snabare ifall amn åker mycket på bakhjulet eller bara genom att cykla snabbt eller hur är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 gör så mycket olika du kan så får du upp det snabbast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Eller så kan man använda hopp fusket och hoppa om kring då får man upp skillen skit snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 precis. tag en k-pist, cykla rätt snabbt och skjut precis innan du hoppar så går det snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Okej, det ska jag göra. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Eller så kan man använda hopp fusket och hoppa om kring då får man upp skillen skit snabbt! Vad är det fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 inget fusk. läs det jag skrev så fattar du.. kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 inget fusk. läs det jag skrev så fattar du.. kanske! Jag citerar oscarw_89: "Eller så kan man använda hopp fusket och hoppa om kring då får man upp skillen skit snabbt!" ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Det jag gjorde var att cykla upp hela första ön, fick mycket max health och mycket stamina osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Orka fuska sig för att få hög cykelskill... cykla bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 har fullt sen ett tag tebax.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag måste nu få fullt i cykling skill och undrar därför hur man får fullt snabbast, hur ska man cykla? Har de någon betydelse? Får man snabare ifall amn åker mycket på bakhjulet eller bara genom att cykla snabbt eller hur är det? ja antagligen så cyklar du.. cykla ett tag så får du fullt.. tålamod är en spelares bästa vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ja antagligen så cyklar du.. cykla ett tag så får du fullt.. tålamod är en spelares bästa vän Haha - Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hur högt ska man hoppa vanligt vis om man har det hösta i cykel skill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hur högt ska man hoppa vanligt vis om man har det hösta i cykel skill? Jag hoppar skit högt iaf. Jag kan hoppa över husen, iaf dom låga husen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) hur gör du då?? men hoppar typ bara 1 och en halv meter.... och JA jag har fullt u cykel-skill !! Redigerad 25 december, 2004 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hur gör du då?? men hoppar typ bara 1 och en halv meter.... och JA jag har fullt u cykel-skill !! Jag håller in L1, också hoppar jag kanske tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 kanske?? hmm ja jag hoppar kanske 3 meter nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ja antagligen så cyklar du.. cykla ett tag så får du fullt.. tålamod är en spelares bästa vän Oj, du kanske inte förstod frågan eller också är du allvarligt dum.. jag frågade HUR man ska cykla.. dvs om man ska hoppa mycket eller cykla snabbt tex.. vilket som ger snabbast färdighet.. att man ska cykla för att få cykling skill förstår nog alla, t.o.m du faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 kanske?? hmm ja jag hoppar kanske 3 meter nu då... Ja, 3 meter borde räcka för att hoppa upp på småhusen i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts