saffecool Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Hittade disketterna med det. Men texteten ser helt sjuk ut. Jag kör Windows 2000. Och annars kör jag lincity men nu vill jag kö orinalet. Nån vet nån patch? Redigerad 25 december, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 www.downloadsomcityclassicpatchforwindows2000nowfreenovirusnospyeware.nu alternativt googe.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 www.downloadsomcityclassicpatchforwindows2000nowfreenovirusnospyeware.nu Sidan fanns inte! Jag vill ha pengarna tillbaka! Har du testat och högerklicka/egenskaper/komptiabel och väl typ windows 98 där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 d e för att d ska vara : www.downloadsimcityclassicpatchforwindows2000nowfreenovirusnospyeware.nu inte : www.downloadsomcityclassicpatchforwindows2000nowfreenovirusnospyeware.nu (en bokstav fel ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Sidan fanns inte! Jag vill ha pengarna tillbaka! Om du kollar på adressen så har jag skrivigt somcity det ska stå simcity då funkar den. Naaaahhhh.. lite sen Redigerad 25 december, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Den sidan fanns inte heller!!!! Jag SKA ha mina pengar tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Siana: Jag kör windows 2000 inte XP För övrigt så funkar det i DOSBox. Och så kan jag köra Cdman (pacman) Redigerad 26 december, 2004 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts