armin Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Lite försent kanske men ar ni märkt att Ken Rosenberg och Kent Paul från ViceCity e med i SanAndreas. lite dåligt att Tommy vercetty inte är med i SanAndreas. jag önskar att Tommy ska vara med i nästa gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 smaaart! eller spelade du just dom uppdragen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 smaaart! eller spelade du just dom uppdragen eller? nej jag klarade uppdraget för en och enhalv månad sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Men redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 ja tycker att Zero ska vara med nästa GTA. Han är ju så cool . Håller ni med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 ja tycker att Zero ska vara med nästa GTA. Han är ju så cool . Håller ni med mig? han e så töntig att han blir cool.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 han är då dum iaf! "Okej, Carl. Play it cool. Play it cool!" "I'm cool." "Are you sure? You sound kinnda edgy to me." "I'm cool, ai'ght?" "Okej, okej!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Vill att Woozie ska synas eller nått, han är så cool... Men sen är ju Maria, Salvatore Leone också med Spoilervarning med vit text! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 men de vore ändå kul om Torino (stavning?) va me i nästa gta, han har rätt skön stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag tycker det e skit bra!! tommy är så ful endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag skulle vilja sett Tommy Vercetti, 8-ball, och Phil Cassidy i spelet också. Ken Rosenberg ringer ju till Vercetti i The Introduction men han svarar ju aldrig, bara en sekreterare eller nåt så man får ju aldrig ens höra hans röst. Men det kanske tyder på att han är med i nästa GTAspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Är Kent Paul han hiphopparen med "fiskemössa" eller han med jeansjacka som inte har några armar (jackan har inga armar) eller är han inte någon av dom två som man kör till Sneakfarm? Har Tommy dumpat eller avskedat Rosenberg eller har Rosenberg flytt från Tommy eller är Rosenberg fortfarande Tommy's advokat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts