Urachez Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) sa jag att jag tyckte det var lite ? hade jag tyckt det hade jag inte carit nöjd med det eller ? Lägg märke till att jag skrev uppfattade. Redigerad 26 december, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 hmm jag fick nog ipod mini blå en dator som jag kommer få snart (hemmabygge) gudfadern trilogin på dvd rocky filmerna (alla fem) ett par solglasögon kläder en väska stooooor get bort en halsduk och en bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 - Prince of persia 2 (boooring, ska lämna tillbaka) Varför boring? För att du är kass på den sortens spel eller för att du klarade det alldeles för fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Varför boring? För att du är kass på den sortens spel eller för att du klarade det alldeles för fort? Jag klarade det fort, och jag tyckte inte det var något särskillt roligt. Har du det eller har du tänkt att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag fick: 2 Elvis skivor 2 Elvis dvd 1 cd best of the 60s presentkort på nelly.se morgonrock pengar choklad kort på mig och min kusin Hårprodukter (mamma är ju frisör så jag är NÄSTAN förvånad) mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 btw: Fick en försenad julklapp av syrran på posten. En kalendar som det stod "Girls" på...innehållet var vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 btw: Fick en försenad julklapp av syrran på posten. En kalendar som det stod "Girls" på...innehållet var vackert vad var det för innehåll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) vad var det för innehåll? Bilder på grova våldtä...ehm...hehe...erotiska bilder menar jag förstås. (But then again, I lie...alot.) Redigerad 30 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Bilder på grova våldtä...ehm...hehe...erotiska bilder menar jag förstås. (But then again, I lie...alot.) haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Fick: *Gta: San Andreas Guide (pappa) *Battlefield:Vietnam (magnus) *Half-Life 2 (mamma) *3 GBA-spel Collectors Edition(Excitebike, Mario Bros, Pac-Man)(farmor,farfar) *Massa gipsfigurer (lillbrorsan) *Harry Potter 3(faaaaaaaaaaaaan va illlllllla)(vetefan någon okänd släkting) *Rocky och Katterna(massa seriestrippar med Rocky-hunden) *Äkta Fårskinnstofflor(mormor) *Ska få en Färjestad Tröja (får den senare)(av mamma eller mormor) *Strumpor(vet inte vem) *Yatzy-Duellen (faaaaaaaaaaan va illllllllla)(ingen aning) *Godis av massa *100 kr (Anders) *Cykel-Hjälm(måste ha nästa år) (farsan) *Snowboard Tillbehör(mamma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 *Ps2 (det lilla) *GTA:SA *WWE smackdown vs Raw! *8mb minneskort *Några tröjor *500 kr *Presentkort(300 kr) *Presentkort(300 kr) *Siden örngott (svart) *En hemtelefon med touch-knappar (stavning) *Hockey armbågsskydd Sen lite mer som jag inte kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 * 6100:- *Eyetoy Play-2 och kamera (delat med min syster) * Sony Memory Stick Duo 128mb till mobilen * Krusell fodral till mobilen * Mp3-spelare, Skantic 128mb * Logic3 Trådls handkontroll till Ps2 * Guinness Rekordbok 2005 * Trisslotter * Stor sportbag med rullhjul * "När och fjärran" spelet * Sängkläder (gött) * 250:- refillkort till mobilen * Handskar (sköna) * Vattentät pannlampa ** Fick mer som jag inte kan komma på just nu ** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Shiiit speeder, fan va grejer du fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts