okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Öh? Hahah! Nej, jag uppfattade det som att han tyckte 2000kr var lite, vilket jag tyckte var extremt fel. Och FYI, jag fick presenter för mindre än 500kr, och jag är jävligt nöjd. Hehe, okej, förlåt, missförstånd. Men då riktar jag det inte åt dig, utan till resten av alla som håller på så. Ebeeto. Vad snackar du om? Orka leka kvasifilosofisk på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det jag fick: Ac/Dc - Bonfire Manowar - Kings of Metal Nån bok som hette Nägtergalens golv eller nåt sånt, faktiskt riktigt bra ^-^ he he 1000 :- 3 trisslotter ^-^ Godis Det jag gav bort: En liten hund i porslin Att välja Glädje - Bok av Kai - nånting Godis (massor av godis hä hä hä.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det jag fick: Ac/Dc - Bonfire Manowar - Kings of Metal Nån bok som hette Nägtergalens golv eller nåt sånt, faktiskt riktigt bra ^-^ he he 1000 :- 3 trisslotter ^-^ Godis Det jag gav bort: En liten hund i porslin Att välja Glädje - Bok av Kai - nånting Godis (massor av godis hä hä hä.) Ooooh Över Näkterdalens Golv . trilogin om Otori är så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 varför får så många "Guinessrekordbok"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Min bästa julafton: *M-AUDIO KEYBOARD 49e (beställt från apple ,kostar $100) *Sennheiser PC 145 USB (värstinglur beställd från apple återigen , kostar enligt sennheiser 1800:- *Godis i massor *Kläder i massor *Godis i otroliga mängder *700:- *Duschgrejer Är grymt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick ¤The getaway:Black monday. ¤1750 i kontanter. ¤Massa kläder och sånt. ¤Deodorant ____________________________________________________________________ Med pengarna ska jag köpa: En råtta. En ny hårddisk. .................................................................................................... ................... Sen får jag mer pengar när jag fyller år så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ............................................................................... Sen får jag mer pengar när jag fyller år så Men nähe? Det får ju inte alla eller så Vad har det med jul att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Mp3, pengar, godis en bok och ett säng övertäcke. Gav bort Schindles list till pappa. Grynets show till mamma. Daniel Lindströms skiva och Big brother DVD. Hare Redigerad 25 december, 2004 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Öh? Hahah! Nej, jag uppfattade det som att han tyckte 2000kr var lite, vilket jag tyckte var extremt fel. Och FYI, jag fick presenter för mindre än 500kr, och jag är jävligt nöjd. sa jag att jag tyckte det var lite ? hade jag tyckt det hade jag inte carit nöjd med det eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 digitalkamera >den här<sagan om ringen extended DVD-boxen (12 skivor)elektrisk tandborstekläderpengarchoklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick: 2800kr i kontanter sammanlagt (önskade mig nästan bara pengar) Trådlösa hörlurar till min PC Goldeneye: Rogue Agent Guinessrekordbok 2005 En Herman Heding & CO tidning En T-shirt Två tröjor En bok Gav bort: Ljusstakar till farmor och mormor Kartmätare och länkar ca hundra torrent-sidor till min prylgalne farsa Reseguider till Mamma Slaget om Midgård till brosan En bok om gamla svenska fotbollsspelare till min farfar Strumpor till morbror Freeware (host) program till min morfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hehe, okej, förlåt, missförstånd. Men då riktar jag det inte åt dig, utan till resten av alla som håller på så. Ebeeto. Vad snackar du om? Orka leka kvasifilosofisk på internet... Om man leker kvasifilosofisk, är man då filosofisk på riktigt? Jag fulade mig bara, eftersom jag var uppe vid 4-tiden så tänkte jag klaga på er som också var det, för att skapa någon sorts ironiskt humoristisk situation. Typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Idag kom pappa över med: *100 kr *Juleskum *Biokort *The Italian Job 'La Hiest' (Xbox) *Tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Om man leker kvasifilosofisk, är man då filosofisk på riktigt? Jag fulade mig bara, eftersom jag var uppe vid 4-tiden så tänkte jag klaga på er som också var det, för att skapa någon sorts ironiskt humoristisk situation. Typ... Haha, okej. Kändes som om du såg ner på oss av någon ironisk jämra anledning, äh, jag vet inte. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Vad jag fick; * Eye Toy 2 *2x Kalsonger *Tröja *Byxor *Panda gosedjur (köpt i Kina) *Panda tofflor (köpt i Kina) *Gofis Gav Bort; Gran i tenn Ett M i tenn Ett jin och jang (stavning?) märke i tenn Ja, det var våran jul då Edit; Fick 1000 kr också Redigerad 25 december, 2004 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick 2500 kr i kontanter och är nöjd. För julen är inte till för alla klappar och sånt utan mer till för att man ska umgås och ha det trevligt och så. Inte en massa klappar men det är bara min uppfattning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick 2500 kr i kontanter och är nöjd. För julen är inte till för alla klappar och sånt utan mer till för att man ska umgås och ha det trevligt och så. Inte en massa klappar men det är bara min uppfattning. Håller med, men det roligaste är ju att öppna klapparna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Okej:Mp3 spelare.GodisPrince of persia 2 (boooring, ska lämna tillbaka)En bokLäppstiftEn vasNågot mer som jag inte kommer ihåg Redigerad 25 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) GTA : SA DN Angel 1-5 (manga pocket) Last night a DJ saved my life (Dj'ns historia) Väckarklocka Gitarr Sällskapsresan DVD Red hot chili peppers Mössa Public Service tröja Mr. Bean DVD ... det var väl allt då ÄDYT: klocka Redigerad 26 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts