Stian Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 då blev vi klara.. En LG U8318 en kontorsstol en väggklocka en massa tshirts några tjocktröjor två par stringkalsonger (från syrran) en bok ett tiger skärp parfym en film lite mera småtjafs som jag inte pallar rabla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!! Oj, stackars dig... Varför ? det är jag nöjd med. Ni som får för flera tusentals kronor kommer bara ha svårare att leva i världen senare. Over and out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) jaja *Pengar ca 800kr *Alladin ask *Hitman 3 *Lavalampa (Sån där mini från teknikmagasinet Snygg) *Fotboll *guindness rekord bok 2005 (Stavning) *Hår gele *Tofflor *En bok Redigerad 24 december, 2004 av mackomonster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag Fick:Sony Ericsson Z6003 DVD-filmerLite PengarPresentkort på JCHälge-seriealbumLukta-gott x3Tröja x2BiocheckarBoken: Leif GW Persson - En Annan Tid, Ett annat Liv (Farsan)DVD-film med Elvis samt skål (morsan)Doftljus (Storasyrran)Servetter (Andra Storasyrran)Dagbok (Lillasyrran)Nån jävla maskin, typ Fondy och Wok-skit eller nått (Farmor & Farfar)Dessvärre så kom inte mina kusiner med familj ner till julafton, de kommer till nyår istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 är gött nöjd med mina ändå 1 jävligt dålig bok 1 silverhalsband 600 spänn 1 tröja 1 nokia 3220 500:- Skänkt Min kompis nycklar å plånbok som han glömt här å ett par gammla braller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vad är en iPod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 En ny mp3-spelare med "superbas ultra deluxe edition öronsnäckor" Och lite annat smått och gott. Bland annat en tight tröja som jag redan gillar starkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vad är en iPod? Världens kändaste (ungefär) MP3-spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) En ny mp3-spelare med "superbas ultra deluxe edition öronsnäckor" Och lite annat smått och gott. Bland annat en tight tröja som jag redan gillar starkt Var det du eller flickvännen som fick det? . Jag glömde skriva att jag gav bort Ljus+Armband(Syster) Minidrak staty (Broder) Bok(pappa) CD-Freestyler (mamma)(Syster+broder också...) Redigerad 25 december, 2004 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Läre väll bidra med nått jag med. Digital Videokamera Hood-Tröja Underställ (det behövde jag (ja, faktiskt)) Pengar 4st Trisslotter a.k.a. Nitlotter En tidning om filming Godis En Smörkniv från min kusin Tavla till Moster Talva till Kusin Tavla till Kusin Godis Örhängen En Mugg Redigerad 25 december, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 En ny dator Ett pingisbord Ett elektroniskt dart grejs.. MP3 400 i kontanter Rakhyvlar och en massa andra saker för hygien (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 . Gav bort: Trådlös optisk mus till föräldrarna. För eget bruk mest. ERKÄNN, ERKÄNN NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Läre väll bidra med nått jag med. Digital Videokamera Hood-Tröja Underställ (det behövde jag (ja, faktiskt)) Pengar 4st Trisslotter a.k.a. Nitlotter En tidning om filming Godis En Smörkniv från min kusin Tavla till Moster Talva till Kusin Tavla till Kusin Godis Örhängen En Mugg En mugg? Jaa det är ju alltid nåt att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 För eget bruk mest. ERKÄNN, ERKÄNN NU! haha, nej för fan vill nog hålla mig undan den där 266MHz:aren den sitter i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick: En maiden-tröja Iron maiden - A real live dead one Iron maiden - Live after death Iron maiden - Live at Donington Iron maiden DVD - The early days En väckarklocka 3000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 från tjejen: * Puma Jamaica perfym och shower gel <. hon e hnog trött på att jag stinker * ett örngott som det står "Dröm Sött" på <- klart man drömmer sött på nåt så sött * en mörkblå kudde format som ett hjärta <- love her från tjejens föräldrar: * ett par Intersport-strumpor <. kan inte ha obekväma gamla strumpor * chokladpålägg från Lidl <- fyfan va gott * 5 st Tia-nitlotter <- det e ju tanken som räknas * ett twix minis-rör från ikea <- love choklad från föräldrar: * 1000kr cash <- pengar e alltid bra * SF bio-kort laddat med 100 kr <- nu kan jag bjuda tjejen på Oceans Twelve från syster: * 2 par spejsade kalsonger från dressman <-skitcoola och jag slipper att farsan snor mina vanliga från bror #1: * 3 st Björnborg kalsonger <- bekväma som fan från bror #2: * silverhalsband; Dog Tags <-otroligt snyggt från farmor: * 500kr cash <- money från mormor: * 500kr cash more money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 mm...fick 2000(sammanlagt). Och någon trist bok(Spökbok...ehm...mina föräldrar verkar känna mig väl...eh..hehe. Någon som vill köpa?). Typ det(Plus att jag fick veta att Angel säsong 1 och 2 släpps i Svenska dvd utgåvor för 499kr st. Bästa julklappen helt klart, fast dom kommer inte förns i januari.) Coola saker jag givit bort till mina systerbarn: Mio fick en dansande hamster(en hamster utklädd till kyckling som dansar, eller skakar i takt till fågeldansen...tror jag den heter) Melina fick en rappande hamster. Tror de gillade skiten... Morsan och farsan fick en ny cd spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Varför ? det är jag nöjd med. Ni som får för flera tusentals kronor kommer bara ha svårare att leva i världen senare. Over and out Snarare dom som har inställningen "hahaha, synd om dig" åt en som inte får elektronik för över 5000 i födelsedagspresent. Dom är det synd om. Själv tycker jag att det är skrämmande när man tittar över den här tråden, folk verkar ju få hur mycket som helst! Och inte fina, klassiska grejer, som litteratur och kläder, det suckar ni över. Istället så får ni två konsoller, en minidisc (ursäkta, dom är väll ute?) och några datorer. Okej, lite överdrivet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Snarare dom som har inställningen "hahaha, synd om dig" åt en som inte får elektronik för över 5000 i födelsedagspresent. Dom är det synd om. Öh? Hahah! Nej, jag uppfattade det som att han tyckte 2000kr var lite, vilket jag tyckte var extremt fel. Och FYI, jag fick presenter för mindre än 500kr, och jag är jävligt nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Okka... Orka vara uppe sådär sent... EDIT: Urachez också... Jag fick: - Jens of Sweden MP-110 128 MB - Prince of Persia: Warrior Within PS2 (köpte åt mig själv...) - Klockradio - Nationalteatern - "Livet är en fest - En samling 1972-1980" - Godis (chokladtomtar och grejer...) - Rockys Julnummer - Smällare, direktimporterat från Tyskland där det är lagligt... - 2 par kalsonger - 5 par strumpor - Träningsoverall - 300 spänn Det blir lite mer den 26:e också. Då firar vi en lill-julafton med kusinerna. Blir nog bara något litet paket, dock. En film eller någon hundralapp. God natt och god jul! Redigerad 25 december, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts