3reZZ Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag har fått x LG u8110 Tre mobil x Ps2 Mini x Rakkitt x Ska få dator x Underkläder x Kommer att få Pengar av mormor och pappa också men det blir imorn.. Gett bort: Till min syster EyeToy spelet till ps2 med kamera. Till mamma en mascara Till min mammas kille vax för att han tar alltid av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 FICK: 2 st trådlösa kontroller tilll PS2 En radio penna iPod mini, silver t-shirt, ToS GAP tröja homer stumpor biokort = 200 kr pengar= 700 kr GAV: Truckkeps (syster) Vinkylare (pappa) flygbilder sthlm (morfar & mormor) Real Madrid [beckham] (kusin, kille) Tavla med hundvalp (kusin, tjej) En stor dinosaurie bok (kusin, 2 år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Har fått : 1x Sony Ericsson k700 ( ) (någon som vet hur man skickar över filer från datorn till den...man fick ju inte me nå sladd för det?) 1x The Getaway: Black Monday 1x Present kort på PSP 5x olika böcker 10x 100 lappar 1x munk tröja 1x konstig fyrkantig lampa med RGB belysning Dessutom jävligt god mat Har gett bort 1x klocka till farsan (jag tog hans när ja flytta upp datorn på rummet) 1x Halsband till morsan 2x Hemmagjort godis till farmor och moster 1x Fick-Almenacka till moster 1x mugg till en i klassen De va nog allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 *ett hjärta med godis *dubbelstamp *en barbiedocka *en tröja *2000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Pistol som skjuter vatten eller potatis. Hur fan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fyfan alla här är verkligen bortskämda (nästan) vissa skriver att dom fick typ 2000 + massa dnra grejer. jag får typ julklappar för 2000 av alla HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!! Oj, stackars dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 * En Xbox *Ninja gaiden *Halo2 *Nått snowboard spel * i Robot * En mobil hållare *Två sune-böcker *Byxor(2) Har inte gett bort nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 [*]Real Madrid [beckham] (kusin, kille) Det lär ju inte ha kommit billigt. Är inte människohandel olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Tha man got: * Mp3 Spelare 256 mb (Kendo) * Xbox plus Halo2 och Burnout 3!!! Och en extra handkontroll * Parfym behövs mycket så här års x2 * 100:- Påladdning till mobilen * 200:- + 200 hos farmor tror jag * Snygg tröja (Batistini) * Snygg byxa * Kalsonger x2 * Shampoo + Balsam * Mer kläder * Pennskrin ( ) Va fan jag e 13 år * (Kommer mer) * (Kommer mer) Ädit: Glömde skriva vad jag gav bort Inget :"> Redigerad 24 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 En vinylspelare Vordul Mega - The Revelution Of Young Havoks (LP) Organized Konfusion - Organized Konfusion (LP) Gino Paoli - Sapore Di Sale (7 tum) Jean Grae - This Week (CD) Tröja Pengar (fem hundra) Fjodor Dostejevski's trilogi Bröderna Karamasov Nils Ferlins dikter DBC Pierrre - Young God Little Väckarklocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fick: Philips SBC HP1000 Handskar 6-pack Coca-Cola 33cl Toblerone-snask 3 par Nike-strumpor och nån magnetsak Blir väl lite slantar imorrn när brorsan kommer. Gav bort: Trådlös optisk mus till föräldrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Mortal kombat Deception pengar 1300kr en tröja ett silverarmband en morgon rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 1x Sony Ericsson k700 ( ) (någon som vet hur man Ja de är väl b-tooth, så man skickar väl in i datorn utan kabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag fick: Presentcheckar hos GAME för 500:- Paradis chokoladask Film - Tripple Cross Film - Sniper Film - Parlamentet Säsong 1 Film - Parlamentet Säsong 2 Bok - Stora Skrattboken Bok - Kukbruk Kläder - Kalsonger Kläder - Två par tröjer med dragkedja Kläder - Skärp Allt jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Digitalkamera DVD-brännare DVD-skivor spindel Tum ring Axe shampo och spray Herman Hedning tidning "kristallkula" med snö i som man skakar på.(Bild på morsan o farsan i) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 STELL, STANNA, STELL!!!! LÄMNA OSS INTE!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 En TV Starcky and Hutch (film) The simpsons 4:e säsongen The simpsons någon typ film med dom vildaste avsnitten eller något sånt;) Call of Duty: Finest Hour (till ps2) Vietcong (Vietcong och alpha...? något sånt namn) El tandborste En tröja Present kort på stadium Och massa annat:D de fick jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) [*]Bok - Kukbruk Haha, du också? Topp3: Varför skulle jag påstå att det är särskrivning för? Redigerad 24 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) 5 par strumpor En almanacka En Pealey-förstärkare på 50 watt En effektpedal från... vettefan En Ibanez-gura modell nånting Fodral till guran Sladdar att koppla skiten med Grejer så man kan koppla hörlurar till förstärkaren Axe deo och showergel (nej Curly, inte särskrivning) Öhm... Mjo Massa pengar, runt 1500. Sparar till ännu en gura Jojuste, vad jag gav bort. Sagan om Konungens återkomst-box till syrran Sån där übertriss och mp3-spelare till morsan Übertriss till farsan, mormor och morfar Mulan 2 till lillasystern Knivset till morsans nya snubbe (hey, fick ju guran av honom) Redigerad 24 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts