kricke Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag fick: Creative Zen Micro Sony Ericsson k500i 1500 kr + lite annat smått och gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Me fick: PSX -> USB-adapter Tröja Kalsonger, yeah! Alla bilar 2005 (får varje år) 3st bärbara telefoner (3 pack) HL2 After eight x2, chokladask x2 En bok, en pinsam en... DVDrw-skivor x5 Musmatta TV-dosa DVD-spelare 2x t-shirts En vridbar platta till monitorer tex. Skinnhandskar Rakapparat 500kr Blomma Tidning TrislottHoppas det var allt Redigerad 24 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Tjabba alla! har öppnar presenterna nu! =) jag fick : Grafikort Halflife2 400kr Två tröjor Ett stort paket med kex choklad Ett paket med annan choklad En vattenplaska 25pack DVD skivor Edit : Hehe blev så jävla svitt när ... jag önska mig halflife2 av mormor mormfar sen innan idag sa dom så här : Vi kunde inte köpa de spelet till dig för de var artonårsgräns på de så vi köpte ett annat med lägre åldersgräns "Bygg bilar med mulle meck" blir de bra? WHAT THE FUCK!? tänkte jag heregud! Redigerad 24 december, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 När jag läser era presenter så tycker jag väldigt synd om mig. Får aldrig något speciellt stort.1500,-Tavla. (äldre New York motiv med en man som lutar sig ut från en byggställning)MorgonrockKalsonger x5T-ShirtPizza tallrikBestick (tills jag flyttar)Dieseltröja (av tjejen) Vad jag har gett bort:Nivea AfterShave Balm (pappa)Badkarskudde och fotfil saker (mamma)Parfym och hudkräm (lillasyster)Hudkräm (storasyster)Skärp och affisch (tjejen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 *xbox *20 spel *ny dator *joystick *ratt *högtalarannläggning *widescreen TV *3000 kr Herregud! Allt det är värt minst 30 000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Detta är vad jag fått: *Liten xbox-kontroll, asså en mini, den är as cool *Det bästa från Idol 2004 "Skiva" *Tomma cd-skivor "brännbara" *Berts dassbok på ett snöre *Massor av kläder *Halband, Silver *Toffifee ask *Bio-kort *1000 kr Kanske kommer på mer senn, just nu står det still, men dte är iaf det jag fick. Det jag gav bort: *Mangus Ugla skiva "Till mor" *Pepparkaks-tomte "värmeljuslyckta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) - Simpsons-DVD-box (säsong 4) - Gudfadern-soundtracket (hell yeah!) - Herman Hedning-seriealbum - Tigerfällsmatta (seckasay som fan) - Fläkt ( ) - Plånbok i svart läder, innehållandes niohundra kronor. (Jojomänsan...) - 250 pund (ska snart till London) -Trådlösa hörlurar till datorn - Hitman: Contracts --- Är väldigt nöjd. Redigerad 24 december, 2004 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 jag fick - ratchet & clank 3 - handduk, 'marimekko' - trådlös logitech actioncontroller, till ps2 - taxi2 - liten lampa - randig mjukiskise - prydnadstomte - en bok om katter, som jag iofs redan har.. jag gav bort - parfym - två böcker - två spel nu ska jag ner och äta lite julgodis.. god jul på er alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Weener: hehe, skojade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Firar man jul om man är jehovasvittne fan elelr vad man ska säga....alltså har den religionen? nope! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fyfan alla här är verkligen bortskämda (nästan) vissa skriver att dom fick typ 2000 + massa dnra grejer. jag får typ julklappar för 2000 av alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fyfan alla här är verkligen bortskämda (nästan) vissa skriver att dom fick typ 2000 + massa dnra grejer. jag får typ julklappar för 2000 av alla Staaaackars dig. Rena U-landsbarnet ju. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 1500 kr 1 tröja 25 brännskivor 1 miniräknare Biobiljetter, kollade aldrig hur många Och sen någon konstig strumpa till foten, en sån där man har på foten, ni vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Skummt, vissa här köper knappt något till sina nära och kära. Det är ju bland det roligaste som finns, att handla julklappar åt folk. Asroligt Sen slår man in dom och skriver rim, något bland det bästa med julen. Glömde skriva vad jag gett så jag tar det här : Ett par ullvantar till syrran Ett par raggsockar till min pappa En prydnads ängel till morsan. Typ några bestick till min bror (Mamma köpte, och jag gav henne pengar) Godis till mina kusiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 jag fick: moppe godis Kalle anka mojs Pengar!!! jättemysig filtgrejj (å ha när ja kollar på tv ) en kattätare som min syrra har gjort (monster grejj ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Önskade mig: Pengar-japp 500 kr Musmatta(Q-pad) : Fick det..funakr skit fint Fick som jag inte önskade med 2 affischer Cinderella singerad/Guns n roses (vet inte vilken) En tv med dvd inbyggd (hade iofs klagad lite på den gammal som inte gick igång alltid) 1 dvd haryy potter och fången från azkaban godis chips å lite till 2 böcker oxå.. Skit bra saker helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Nåja. Jag fick: Da Vincikoden Axepaket 2 tjocka tröjor träningströja sockar kalsonger Rånarna DVD Sagan om konungens återkomst extended DVD 2200 kr = Grafikkort Musmatta Kalle Anka pocket Godis Jag gav bort: Mössa R.E.M. CD JOS mp-400 (Coca Cola är allt bra snälla ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag fick : Alla system of a down´s skirvor (3 st) Nirvana tröja Quicksilver skor Kalsonger fufktighets kräm 200 kr (var skyldig syrran 150 ) Jao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Slipknots nya skiva Munktröja Byxor Strumpor Pengar Presentkort Kalle Anka Pocket Mobil Shampoo Deodorant Osv, orkar inte skriva allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fått 1: Moppe 2: Digital kamera 3:kejsarlänk i silver och ett silver kors 4:dvd spelare 5: orkar inte bäretta allt jet bort kan inte stava KÄRLEK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts