pKz Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fan va ni e bortsk'mda här Hehe, har 7 fastrar. fick runt 3500 kroner förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Frenzy - kanske inte bortskämda men.. eller.. det låter som vissa har ganska stor julbudget. själv hoppa sjag inte på så stora saker. kanske ett playstationspel eller så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Håller tummarna för dig i februari när jag fyller år önskar jag mig också pengar av alla så jag också kan köpa en bas Lätt en av världens skönaste instrument ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 En iPod + skyddande skal 600kr en mössa en tröja skiva det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) hum... jag fick inget! :'( dom har lämnat mig. NOOOOOOOO! Redigerad 24 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 hum... jag fick inget! :'( dom har lämnat mig. NOOOOOOOO! Firar man jul om man är jehovasvittne fan elelr vad man ska säga....alltså har den religionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Weee Jag fick En 20 GB iPod. En plånbok (En sån av plåt). Guinnes Rekordbok 2005 400 kr. En bok : G@briel, eller nått. En almenacka för skolgrejs. Göramysiga fårskinns-tofflor. Massa godis. En Shrek 2 Planch. Det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 står prislapparna kvar på era grejer som ni får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Jag vet att jag kommer få två spel iallafall. Kände lite på paketen och kom fram till at det var spel i två av dom. Men det är fler paket fast dom vet jag inte vad det är i. Höppás dét blïr någöt kül. God Jul och Gott Nytt År! Redigerad 24 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 har fått en webbcam så här långt men de kommer mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Ett uppgraderings paket till min dator: AMD 64 3000+, 512 ddr-dimm, MSI K8N NEO FSR. Ett 25 pack dvd+r skivor. En tröja. Pengar + Trisslotter En ny dator stol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag fickLed Zeppelin-Första SkivanLed Zeppelin-CodaSlayer-Undisputed AttitudeMax Payne (1)MafiaSpider-Man 2 DVDLed Zeppelin FlaggaRamones tröjaSvart tjock träjagrön brun t-shirtGanska mycket faktisgt (för mig iallafall) bra presenter iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 En 20 GB iPod. Då kan vi bilda en klubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Nån Maiden DVD, serier och nån singel. Och en pyjamas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Nu har jag öppnat alla klappar : *Svets *Svets tilbehör *Multifunktions skivare *20" plattskärm *Punktsandbläster *Mutterdragare *TV-Boxer Och nått annat grejjs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 *xbox *20 spel *ny dator *joystick *ratt *högtalarannläggning *widescreen TV *3000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Nu har jag öppnat mina klappar: * Extern hårddisk på 200 gigabyte * Rulle med 25 DVD+R skivor * 1800:- * Liftarens guide till galaxen (bok) * Två tröjor * Duschkräm * Låda med småraketer och sånt Go' jul på er alla!! Edit: Glömde ju skriva vad jag gav bort * En rejäl hammare * En mössa * En DVD-film Redigerad 24 december, 2004 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) microvågsugn (som jag fick för ett par månader sen) 4 julprydnader i form av älgar utklädda till tomtar (jag är lite smått älgtokig) 2st halsband som bror min har gjort.. dom jag har köpt till mig själv då: 4 megapixels digitalkamera + 128mb minne hemmabiopaket inkl. dvd 28" TV gav bort: tavla utan ram (mor) scartkabel (bror) nu när man är så gammal som jag tyvärr har blivit så inser man att det faktiskt är tanken som räknas.. Redigerad 25 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 En plånbok (En sån av plåt). vi kan bilda klubb också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Jag fick: 1x konungens återkomst Extended version. 1x harry potter och fången från azkaban. 1x tavla som pappa vann (coca cola) 1x aladin godis ask (eller paradis eller nåt sånt ) har fått sammanlagt 3000:- i kontanter. Jag gav bort: inget, aldrig gett bort nåt de va allt ja önskade mig... eller ja... filmerna o pengarna... sen de andra fick ja bara Redigerad 24 december, 2004 av Gilded_C_unt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts