Mikolan Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Ok, nu kommer den årliga "Vad fick ni i julklapp"-topicen Täntke spica till det lite med att vi skriver vad vi gav brot också. Jag fick: 1x Sagan om ringen Extended version box (12 DVD-SKivor ). 4x Par strumpor 2x Tröjor 2x Byxor 1x Guiness rekordbok 2005 1x Faktakalender 2005 2x Presentkort på AVA-MC á totalt 800:- 1x Presentkort på Tv-Spelsbörsen á 150:- 1x Medal of honour: Allied Assault 1x Presentkort på JC á 300:- har fått sammanlagt 1000:- i kontanter hittils. Jag gav bort: Ingenting.... Skulel ge bort en fin present till Morsan & Farsan men hittade inget roligt Det här vid såna här tillfällen det lönar sig med stor släkt Redigerad 25 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) har inte fått något än, men jag vet i stort sett varenda sak jag kommer att få: Nätverksadapter (PS2) - fick Quiksilvertröja (var med och köpte den) - fick Skidjacka (var med och köpte den) - fick Pengar - fick 1200 kr av mormor (inget av mamma/pappa ><) Ratchet & Clank 3 (PS2) - fick Logitech MX510-mus till brorsorna - nöjda Sällskapresor-boxen till mor & far - farsan garvade som fan Edit: då är då alla julklappar utdelade. Bockar av dem som stämmde. Redigerad 24 december, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Inte fått något ännu. men jag vet dom flesta sakerna också . Det här: Quicksilver skor Nirvana tröja system of a down - system of a down system of a down - Steal this album system of a down - Toxicity (alla skivor dom, släppt) och sen så skulle jag fått disasterpieces också men fick den förra veckan och sen vet juag väl mer men kommer inte ihåg just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fick: Ps2 mini + en extra kontroll. Det lär jag ta ner till spainen efter som jag lär inte spela så mkt här hemma men vem vet Gav bort: ingenting än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 hm.. jag brukar få mina julklappar på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 hm.. jag brukar få mina julklappar på kvällen Jag med, men brukar få ett paket på morgon men de har jag inte fått i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 DVD-filmer: Once Upon A Time In America - Robert De Niro och James Woods. Pulp Fiction - Nya versionen. Reservoir Dogs - Nya versionen. Gangs of New York - Hmm... nån Sean Connery-film... Rock hette den tror jag. Samt Gudfadern-boxen. Övrigt: Två Miami Vice-soundtracks. (Tredje blev försenad.) Har gett bort: Inget än, men ska snart ge bort två DVD:s till morsan. (Analyze This och Some Like It Hot...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag har fått En penna av grannen . Ska öppna mer senare efter vi ätit som är efter vi kollat Kalle Anka . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Vi öppnar inte förräns ikväll återkommer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 jag får också min atyp 22.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag har hittat ett paket som verkar innehålla en förstärkare. I'll keep you informed. Hittills har jag iallafall fått öppna ett paket, som innehöll två Kalle Anka-pocketar. Mümsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) hittils har jag fått 2 paket (julstrumpan) en... eeh.. klurig sak.. en kub som man kan veckla upp och sen ska man veckla ihopp den igen.. skitsvår. .:S ok en stark liten ficklampa.. stor som ett litet batteri ( ) ajja.. kalle nu snart... sen äta.. sen klappar! Redigerad 24 december, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Edit:Metallica plånbokHalsbandParadis ask Metallica tygmärkeSlipknot t-shirtLångärmad tröjaByxor2 "vanliga" t-shirts2000 kr i kontanterDeo och HårgeléMetallica cd-fodralDet ska vara allt. Redigerad 25 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Har inte öppnat klapparna ännu, men jag vet vad som finns i några st.. *Svets *svets elektroder *Mutterdragare Sen fick jag en bil av farsan också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Än så läne har jag fått choklad och strumpor ifrån julstrumpan. Om ca: en timme då kalle har slutat förväntar jag mig att få Scarface på dvd. Jag har den bara inspelad annars. Jag är inte säker på att jag kommer få det men man kan alltid hoppas på en ipod. Jag berättar mer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Hittills har jag bara öppnat ett paket, med en Metallica plånbok . Ikväll kommer resten. Hoppas på pengar till en Bas Håller tummarna för dig i februari när jag fyller år önskar jag mig också pengar av alla så jag också kan köpa en bas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) 2x Handukar 1x Tröja 1x Mössa 1x Handskar 1x Dressman presentkort 500:- 1x 100kr Comviq Kontantkort 1x Moppe + Hjälm 1x DVD film (Vilken vet jag inte) 1x 500:- 1x 60:- 5x 100:- 1x Schampoo + Spray 1x Massa lotter, vann 70 kroner på det. 1x Sverigelottenkalsonger (Tack 3r3zz, kom på det när jag läste ditt .) + 3 st Paket hoss fader. ------------------ Givit bort: 1x Strumpor till låtsas-moder. 1x 100Pack DVD skivor till far. (Dyrt ) Sen en massa till fastrarna. (Tyg osv, sytanter ) Såja, Detta har jag jobbat ihop till. Redigerad 24 december, 2004 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) jag får också saker senare.. så jag sger som så många andra - återkommer senare. ..vågar inte säga vad jag ska ge bort än heller, om någon i familjen skulle läsa här.. Redigerad 24 december, 2004 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Nu har jag bara fått en kavaj, ps2 mini och ett par kalsonger kommer mer ik jusste vet oxo att jag får en dator + en mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fan va ni e bortsk'mda här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts