Siana Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 TOMTEMANIA!!!!!! Japps såhär i juletid så har jag och Kalan gjort ett litet spel, precis till julafton!!! Vi önskar er alla på forumet god jul och hoppas att ni har mycket kul med spelet! P.S ni får ursäkta för en del buggar och sånt, eftersom vi hadde så bråttom. Vad det värsta är e att musiken helt plötsligt försvann från spelet, men vi ska göra en uppdatering senare http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up.../TomteMania.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 setup.bin is missing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 setup.bin is missing! Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 kom till tredje världen nu! bajsdraken är skitsvår! men med mina Desert Örn ska jag ta den dumma idioten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag vill ha setup.bin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Bra jobbat killar. Min lillebror på 5 år tyckte att det var skit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Okej... Kalan? Setup.bin? :S... Vad snackar Colan K om??? Hmm Corelone var det menat som en pik eller? ' Det är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Man måste ha setup.bin för att installera. stor miss av er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hmm den borde finnas Aja jag får kolla till igen sen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 orka setup-filer, sen har ni säkert skyddat den från att man kan ändra på gam-filen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Klickar på setup.... Vickes dokument\skrivbord\setup.bin is missing Iaf någonting liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts