Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) här i denna topic kan ni posta låt texter eller namnet på den låten som ni tycker har bra eller betydelsefull text . Here we go : Slipknot - danger keep away We too feel alone We too feel alone We too feel alone We too feel alone We’ve too feel alone We too feel alone We too feel alone That place in my mind Is that space that you call mine That place in my mind Is that space that you call mine Where have I been all the time? Lost enslaved fatal decline I've been waiting for this too unfold (Good) The pieces are only as good as the whole Severed with myself from my own life Cut out the only thing that was right What If I never saw you again? I'd die right next to you in the end That place in my mind Is that space that you call mine That place in my mind Is that space that you call mine I won't let you walk away Without hearing what I have to say Eran tur nu ! Redigerad 23 december, 2004 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Lystring! För att skada så många medlemmar som möjligt, spammar alla sönder tråden! Ontopic: Can't get enough of you baby Redigerad 23 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Lystring! För att skada så många medlemmar som möjligt, spammar alla sönder tråden! Ontopic: Can't get enough of you baby vad menar du ? skulle du vara rolig eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag tycker det låter rätt mysigt när gubben säger det här i introt på låten. Sen att själva låten är rätt mysig gör inte saken sämre. Hallucinogen - Demention 'There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Grab ya glocks, when you see Tupac Call the cops, when you see Tupac, uhh Who shot me, but ya punks didn't finish Now ya bout to feel the wrath of a menace nigga, I hit em' up... Check this out, you muthafuckas know what time it is I don't even know why I'm on this track ya'll nigguz ain't even on my level I'ma let my little homies ride on you bitch made-ass bad boy bitches, deal with it!! Tupac - Hit 'em up They wanna see us die, they kick us every time we try They don't give a fuck about us So while I'm getting high, I'm watching as the world goes by Cause they don't give a fuck about us Tupac - They don't give a fuck about us Sen finns det också bra texter från grupper som Lagwagon men orkar inte skriva. Stön, folk fattar ju inte... Lyssna på hela låtarna. Redigerad 23 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Grab ya glocks, when you see Tupac Call the cops, when you see Tupac, uhh Who shot me, but ya punks didn't finish Now ya bout to feel the wrath of a menace nigga, I hit em' up... Check this out, you muthafuckas know what time it is I don't even know why I'm on this track ya'll nigguz ain't even on my level I'ma let my little homies ride on you bitch made-ass bad boy bitches, deal with it!! Tupac - Hit 'em up They wanna see us die, they kick us every time we try They don't give a fuck about us So while I'm getting high, I'm watching as the world goes by Cause they don't give a fuck about us Tupac - They don't give a fuck about us Sen finns det också bra texter från grupper som Lagwagon men orkar inte skriva. Ursäkta mig. jag har inget emot hiphop texter och hiphop. men vad är betydelsefullt i dom texterna ? eller bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ursäkta mig. jag har inget emot hiphop texter och hiphop. men vad är betydelsefullt i dom texterna ? eller bra ? Men haha mycket jävla mer än i skittexten du postade. i den var det ju typ samma sak hela tiden och inget passade ihop. Du skulle inte fatta tupac texten ändå. Även om hit em' up kanske inte var den bästa av hans texter så är den mycket bättre än någon av de där skriktexterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Alla texter/låtar i "Once More With Feelings" är betydelsefulla! *Funnylin drömmer sig bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men haha mycket jävla mer än i skittexten du postade. i den var det ju typ samma sak hela tiden och inget passade ihop. Du skulle inte fatta tupac texten ändå. Även om hit em' up kanske inte var den bästa av hans texter så är den mycket bättre än någon av de där skriktexterna. Ok jag ville inte bråka men det ville du antagligen. vadå texterna handlar bara om typ: oh jag e en cool neger jag röker på jag ska slå alla jag ser jag e coolast i sta´n jag ska knulla din mamma yoyoyo ! så typ . Den texten jag postade handlar om kännslor nåt som inte Tupac verkade ha. bara så du vet så är jag på Biggies sida med allt sånt tjaffs. och den låten är säkert lugnare än dina skit låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men haha mycket jävla mer än i skittexten du postade. i den var det ju typ samma sak hela tiden och inget passade ihop. Du skulle inte fatta tupac texten ändå. Även om hit em' up kanske inte var den bästa av hans texter så är den mycket bättre än någon av de där skriktexterna. Extremt tunga argument du fick till hördu. Försök uttrycka dig som en någorlunda utbildad människa istället för att kasta förolämpningar och svordomar till höger och vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ok jag ville inte bråka men det ville du antagligen. vadå texterna handlar bara om typ: oh jag e en cool neger jag röker på jag ska slå alla jag ser jag e coolast i sta´n jag ska knulla din mamma yoyoyo ! så typ . Den texten jag postade handlar om kännslor nåt som inte Tupac verkade ha. bara så du vet så är jag på Biggies sida med allt sånt tjaffs. och den låten är säkert lugnare än dina skit låtar! Jasså jag höll mig faktiskt för att klaga när du först postade den patetiska texten i början, ville slippa massa tjafs men se vem som är först att klanka ner på en hip-hop text så fort en sådan dyker upp. När du blir lite äldre och lär dig engelska så kan du förstå vad som står i texten, den tar upp Eastside-Westside konflikten inte det du skrev. Oj vilka känslor verkligen. Vem bryr sig om du är på biggies "sida", du vet ju knappt vad det handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 den som inte förstår hip hop, förstår knappast känslor! Frenzy det var ett skämt, halva inlägget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jasså jag höll mig faktiskt för att klaga när du först postade den patetiska texten i början, ville slippa massa tjafs men se vem som är först att klanka ner på en hip-hop text så fort en sådan dyker upp. När du blir lite äldre och lär dig engelska så kan du förstå vad som står i texten, den tar upp Eastside-Westside konflikten inte det du skrev. Oj vilka känslor verkligen. Vem bryr sig om du är på biggies "sida", du vet ju knappt vad det handlar om. jag vet nog vad det handlar om . såg dvd´n biggie & Tupac i Tisdags, men jaja du vet ju bättre än dom som var med om det på riktigt. och jag blrjade inte klaga jag frågade var det var för mening i låten, men du verkar ha svårt att ta lite kritik fast jag inte sa det till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Samma sak i varje tråd... På ena sidan är det hårdrockarkidsen som ska försvara sina gudar Slipknot och kommer med argument som "Hiphop är bara negrer som säger yoyoyo i micken", och på andra sidan hiphoparkidsen som gnäller om att "Hårdrock är bara sminkade snubbar som skriker, blöööö". Vet inte riktigt vilka som är löjligast. Får säga båda. EDIT Drar till med en väldigt bra text då. Metallicas Sanitarium (eller Welcome Home som den egentligen heter av någon konstig anledning). Bra låt, och ännu bättre om man sett One Flew over the Cuckoos Nest (vad den nu heter på svenska, och hur nu cuckoos stavas). Welcome to where time stands still No one leaves and no one will Moon is full, never seems to change Just labeled mentally deranged Dream the same thing every night I see our freedom in my sight No locked doors, no windows barred No things to make my brain seem scarred Sleep, my friend, and you will see That dream is my reality They keep me locked up in this cage Can't they see it's why my brain says “rage” Sanitarium, leave me be Sanitarium, just leave me alone Build my fear of what's out there Cannot breathe the open air Whisper things into my brain Assuring me that I'm insane They think our heads are in their hands But violent use brings violent plans Keep him tied, it makes him well He's getting better, can't you tell? No more can they keep us in Listen, damn it, we will win They see it right, they see it well But they think this saves us from our hell Sanitarium, leave me be Sanitarium, just leave me alone Sanitarium, just leave me alone Fear of living on Natives getting restless now Mutiny in the air Got some death to do Mirror stares back hard Kill, it's such a friendly Håller med till 100%! Seems the only way For reaching out again Redigerad 23 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Samma sak i varje tråd... På ena sidan är det hårdrockarkidsen som ska försvara sina gudar Slipknot och kommer med argument som "Hiphop är bara negrer som säger yoyoyo i micken", och på andra sidan hiphoparkidsen som gnäller om att "Hårdrock är bara sminkade snubbar som skriker, blöööö". Vet inte riktigt vilka som är löjligast. Får säga båda. hmm ok. men får jag bara fråga dig en sak. var det jag som började bråka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Samma sak i varje tråd... På ena sidan är det hårdrockarkidsen som ska försvara sina gudar Slipknot och kommer med argument som "Hiphop är bara negrer som säger yoyoyo i micken", och på andra sidan hiphoparkidsen som gnäller om att "Hårdrock är bara sminkade snubbar som skriker, blöööö". Vet inte riktigt vilka som är löjligast. Får säga båda. mm...och så kommer jag där någonstans i mitten och proklamerar för musikaler(Eller, okej...bara en) Edit: Ner med HipHop VS Rock! Redigerad 23 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 var det jag som började bråka ? Jag bryr mig inte, däremot så vill jag gärna veta vem som är mest rätt i skallen och vågar släppa bråket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag bryr mig inte, däremot så vill jag gärna veta vem som är mest rätt i skallen och vågar släppa bråket. det kan jag göra eftersom jag inte ville ha bråket från början. därför skrev jag som jag skrev. Någon annan som har någon bra eller betydelsefull text ? jag kan ju säga : green day - boulvard of broken dreams . *tror funnylinn håller med lite där* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 det kan jag göra eftersom jag inte ville ha bråket från början. därför skrev jag som jag skrev. Men det ville jag? nåja, posta era texter nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) alla nationalteaterns och doktor kosmos texter.. dom säger som det är... Redigerad 23 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts