Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag har tagit över alla hoods men jag har bara 98,2 % .. Och så ser jag litea vargos gubbar här och där och jag dödade 3 och startade ett ganwar i mitt egna hood . men när jag vann striden så hade inte min hood "grej" uppdaterats ? nån som vet vad jag ska göra för att ha 100 % ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 kanske saknar något annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Titta runt på kartan (in-gamekartan, tryck på start) och titta runt. På mitt lir hade Vagos ett område vid båtskolan, och det kan vara svårt att urskilja deras färg mot resten av kartan. Ballas har ett väldigt litet område i norra Los Santos också, bara en liten rand.. kan leta upp en karta och visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tagit den uppe vid båtskolan i LV?(den som alla missar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Du vet att det finns hoods i San Fierro va? Redigerad 23 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag har tagit ballas lilla gata i norra LS. men jag hade ingen aning om att det fanns hoods i LV o SF ? aja tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tagit den uppe vid båtskolan i LV?(den som alla missar.) Ska det finnas en hood där? Det kom bara en attackvåg när jag tog över det, och det händer ju när ett område kommit p.g.a. den där glitchen med fler gängområden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Va konstigt... för brorsan finns det ett ballas område i Paradiso, San Fierro. Men för mig är där ingenting... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag tror att det bara finns hoods i LS men jag hatar att vargos män fortfarande hänger omkring där.. det är lite små irriterande men säg till om ni hittar nåt sätt att få 100% i hood grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det finns hoods i San Fierro (ett i Paradiso) och vid båtskolan. Man måste ta över alla hoods i Los Santos för att få tillgång til hooden i SF tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts