T_Montana Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hur långt har jag kommit i spelet om jag nyss har klarat uppdraget med flyingschool? Behöver lite motivation för att nörda inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 kolla på statsen hur många % du klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hmm.. jag gissar på ungefär 1/3 men jag chansar bara. men spela igenom hela skiten men jag tror nog inte att du klarar det idag om du verkligen inte spelar mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T_Montana Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 statsen säger ju inte hur långt man har kommit i storyn, va kanske lite otydlig men det var hur långt jag hade kommit i själva storyn jag var ute efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 kanske 60-70% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts