MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 MetoC7 ÄR ett frågetecken Nej. Jag är inget frågetecken. Jag är en Homo Erektus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Du är homo? ARGHH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Du är homo? ARGHH! Inte sexuellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej. Jag är inget frågetecken. Jag är en Homo Erektus. Du är inte en Homo Sapiens då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Du är inte en Homo Sapiens då? Nej, är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Meto? sluta snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Meto? sluta snälla! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Oj, vilket härligt spam såhär på tröskeln till dopparedagen. Mera! Jag tror att Meto är en Homo Sapiens Sapiens, "människan som vet att hon vet". Det är de flesta av oss, kan jag nog garantera. Homo Erektus var en simplare människa som kliade sig i röven med tallbarr och inte kunde prata. Oj, förlåt! Då är ju Meto en Homo Erektus! Hur kunde jag ha så fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej, är du? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Homo Erektus var en simplare människa som kliade sig i röven med tallbarr och inte kunde prata. Oj, förlåt! Då är ju Meto en Homo Erektus! Hur kunde jag ha så fel? Vad vet DU om det? Nu tänker jag sova i 12 timmar! Redigerad 23 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Ingen snö i skåne områdena! jo det är snö nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Det är c:a 1 cm snö här i uppsala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 jao vaknade precis och paketen låg under granen och det snöade ute lite bättre jul känsla men inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 jo det är snö nu! Ja nu... Men inte då jag skrev det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Vad vet DU om det? Nu tänker jag sova i 12 timmar! Han vet uppenbarligen mer än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Han vet uppenbarligen mer än dig. Lita inte på dina uppenbarelser! Redigerad 24 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 dom som inte gillar Cola, finns inte... länge till! MOHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts