Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jaha. nu är den här julen... alla är glada och nöjda. och som vissa vet så tycker inte jag om julken speciellt, så ni kanske kan hjälpa mig? jag har inte fått in den rätta julkänslan på flera år nu det bejöver jag hjälp med, vad kan jag göra ? får jag inte in den kommer jag alltid att hata julen . //F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Drick Cola och dra en runk. Inte nödvändigtvis samtidigt, är lätt hänt att man spiller då (Cola d.v.s.). Annars kan du lyssna på julmusik och bygga en snögubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Det var den mest konstiga grejj nån sånsin har velat ha hjälp med Om du inte hittar den rätta julkänslan, så är det nog inget att göra åt edit: eller så gör du som Topp3 Redigerad 23 december, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Drick Cola och dra en runk. Inte nödvändigtvis samtidigt, är lätt hänt att man spiller då (Cola d.v.s.). Annars kan du lyssna på julmusik och bygga en snögubbe. Ingen snö i skåne områdena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 nej det är den som undra vad "runka" var! den topicen ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 edit: eller så gör du som Topp3 JAG gör inte så, jag sa bara att man kan. Eller ja... just nu gör jag en av de två första grejerna jag sa. Skål ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Om du önskar dig och får en advancerad spel pojke och ett pókemon spel bör allting gå bra. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5723&hl= Vad är exakt var det som ägde i den tråden?!!! Redigerad 23 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Drick Cola och dra en runk. Inte nödvändigtvis samtidigt, är lätt hänt att man spiller då (Cola d.v.s.). Annars kan du lyssna på julmusik och bygga en snögubbe. ja det får jag väl göra nurå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 JAG gör inte så, jag sa bara att man kan. Eller ja... just nu gör jag en av de två första grejerna jag sa. Skål ffs! Får jag smaka . Just kiding . Men men...Jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Va med familjen eller nån när släktning/flickvän/kompis(ar)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Får jag smaka . Just kiding . Vafan? Gillar du inte Cola eller?! SADIST!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 dom som inte gillar Cola, finns inte... länge till! MOHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vafan? Gillar du inte Cola eller?! SADIST!! Jag tänkte (på skämt no gay in me) att du gjorde alt nr 2 av dina två saker... Men jag älskar cola . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag tänkte (på skämt no gay in me) att du gjorde alt nr 2 av dina två saker... Men jag älskar cola . Bra. Men... jag har druckit upp allt. Ingen Cola till dig. =/ Hmm.. jag upptäckte nu att jag både spammar och är extremt Off-Topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 MetoC7: du? HAHAAHHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 MetoC7: du? HAHAAHHAHAHA! Jag med ett frågetecken?? Du förvirar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej, du med ett frågetecken. Och han förvirrar dig. Det va ju det jag skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej, du med ett frågetecken. Och han förvirrar dig. God jul! Förvirar kanske är ett nytt inneuttryck hos kidsen, det kan förslagsvis betyda typ: Förvira - magpumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Förvirar kanske är ett nytt inneuttryck hos kidsen, det kan förslagsvis betyda typ: Förvira - magpumpa. Tyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 MetoC7 ÄR ett frågetecken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts