eliizar Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har fått ett problem med att mitt ps2 börjar burra jätte högt i slutet av loading sekvensen av spelet (början) jag har försökt att starta om spelet flera gånger, sätta det på hög kant, öppna och stänga disk luckan men inget hjälper. För några dagar sedan så hade jag spelet på en annan tv till en början så gick det bra men sedan började det, men nästa morgon gick det igen men då lät bara spelet lite ovanlig vid vissa tillfallen t.ex när jag gick in och ut ut byggnader. burrandet har också förikommit när jag helt plötsligt när jag spelar. Är det någon som vet vad detta är och kan hjälpa mig med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) byt forum... För det handlar ju inte om San Andreas, det handlar om din ps2:a. Kankse passar bättre på allmänt. Redigerad 23 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 huh varför? och till vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 kanske gjorde mig lite otydlig men detta händer när jag kör SA. vet inte om det spelar någon roll eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Kan du förklara det där "Burrandet" lite? Susar det eller är det ett hackigt ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Kan du förklara det där "Burrandet" lite? Susar det eller är det ett hackigt ljud? fixade det, det var bara min mage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 det är nog för att din laser i din ps2 är lite trög så skivan snurrar skitsnabbt och då uppstår ''burrande ljud''... inget att göra åt förutom att rensa lasern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Jag har EXAKT samma problem, så jag lånade ut sanandreas till min kompis men det funkade på hans så det måste vara lasern, nått bra tips på hur jag kan fixa det? Jag testade men mitt ps2 vill inte läsa en rengöringscd. Väldigt tacksam för ett bra svar, jul utan sanadreas :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Detta vad var jag gjorde: Skruvade upp hela skiten och pillade lite och tog bort damm från laser saken, sedan skruvade jag ihop igen. Allt funkar men jag vill inte rekomendera detta till någon som saknar teknisk kunskap. Så mitt förslag är: Lämna in det till någon som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Det hände exakt samma sak till mig, PS2 an låter som en gammal bil motor, men ja lämnade den till SIBA där ja köpte PS2 an för ett år sen. Med garantin fick ja en splitter ny PS2 och en ny GTA SAN ANDREAS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Man måste inte vara så teknisk för att kunna skruva upp PS2 (den stora) och rensa... Förutom att man måste ta det försiktigt och inte dra, tryck för hårt. När jag öppnade mitt Ps2 för att den vägrade läsa av spelen så skulle jag ta bort allt damm, så skruvade jag loss cd-läsaren också, så sitter det en typ silverlapp fast på den så den får ström. Min morsa som inte visste vad det var (gick till sovrummet för att hämta ngt) så skulle hon dammsuga PS2 så var cd-läsaren ivägen så drog hon loss den . Så det vart "bye bye" för den ps2an. Det hände innan sommaren, köpte den nya slimmade Ps2:an för ett litet tag sen. Så mitt tips dra inte hårt, om ngt sitter fast, låt den sitta fast Redigerad 24 december, 2004 av Macop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Man behöver inte vara teknisk för att öppna men för att sedan fixa den och sätta ihop så kan det vara bra... Macops mamma t.ex borde inte fixa playstations Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 kan det bero på repor i skivan tro? jag har några men det är inte så faligt. föresen så har spelet börjat funka igen men jag ska iaf skruva upp mitt ps2 för att rengöra. tack för alla tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) kan det bero på repor i skivan tro? jag har några men det är inte så faligt. föresen så har spelet börjat funka igen men jag ska iaf skruva upp mitt ps2 för att rengöra. tack för alla tips! Jag fattar inte riktigt vad du menar.. låste sej spelet när det började brumma eller bara brummade det? om det bara brummade höll det på ända tills du stängde av eller? ja menar om det bara brummade till lite så är väl inte det not att hojta för! Dett är kanske lite off-topic men vi pratar ju om laser och skit.. Jag köpte SSX begagnat från game och så funkade det inte! när man kollade under skivan såg det ut som om nån hade tatt en flåtig pappersbit och gnuggat den mot skivan aja vet inte om det var mitt ps2 som pajade skivan så eller om den var så.. (kollade inte på skivan innan jag stoppade i...) men jag har börjat undra om det är något fel på min laser för jag har haft lite problem med "disc read error" när jag kör Gta. (BARA på gta..) så ska ja öpnna den? :S Redigerad 25 december, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Du,jag hade exakt samma problem,bytte TV,gick bra ett tag,men det är PS:2an det är fel på,jag tog en sko och banka stenhård 2-3 gånger på ps:2an,nu är det som nytt igen ..Låter sjukt men så är det..//emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 skaffa nytt Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 byt forum... För det handlar ju inte om San Andreas, det handlar om din ps2:a. Kankse passar bättre på allmänt. Håll käften..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 KOLLA HÄR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts