armin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Kommer ni ihåg när vi skrev om hur vi önskade att gta sanandreas skulle vara skriv om hur ni vill nästa gta ska vara jag tror att alla e lite intreserade . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 precis som det senaste förutom att det ska vara MINST 3 andra städer och alla falska rykten om spelet ska bli sanna inte mer med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag vill att man ska kunna välja jobb och sno lite mer sport bilar i tex en bil fabrik /lamborghini tillexempel och kunna köpa och sälja bilar... typ allt som man kan göra i vanliga livet... föutom att betala skatt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 allt fanns i San Andreas! Spela Online och leva sitt "liv". Det ska finnas folk som är "lagen" och sådant. Råna banker och döda viktigt folk med sina kompisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag vill att det ska vara ungefär som de övriga, men man ska kunna göra olika val. vilket gör att man kan spela spelet flera gånger och få olika slut. Och helt olika uppdrag, beroende på hur man väljer att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Varför inte ta den här diskussionen i "Allmänt GTA-snack"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 varför flyttar inte en MODERATOR den när han såg den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 varför flyttar inte en MODERATOR den när han såg den? För jag har inte rättigheter att flytta trådar. Rätt bra anledning enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 okej! STOR andledning! trodde du kunde det... kan jag reta dig utan du kan banna mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 okej! STOR andledning! trodde du kunde det... kan jag reta dig utan du kan banna mig? Ja, men jag kan sätta dig i hybernating i 7 miljarder år. On-Topic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Topp3: Du kan visst flytta trådar. Vill man så kan man! Redigerad 23 december, 2004 av Jocken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 haha elvis gäng som kutar omkring som i gta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag skulle vilja att det utspelade sig i Liberty city, vice city, san andreas och en ny stad i nästa. vem vet det kommer ju att vara till Ps3 så dom har ju många möjligheter. Och typ att tiden skulle vara omkring 2000 talet Och att man var en ny huvudroll. har inga problem med CJ men det vore lite kul med en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts