holymakaroni Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Min videokamera försvann för ett tag sen på en fest.. jag vet inte om den är borttappad eller stulen. men får man tillbaks pengarna på en drulleföräkring om man säger typ att man tappat den i sjön eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Inbrott kanske går? Finns ju ingen direkt "elektrionikförsäkring"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 detta är försökringbrädägeri olagligt...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 men då kanske dom säger typ att jag får inga pengar för att jag hade inte galler för fönstren elle nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 detta är försökringbrädägeri olagligt...! Ja men de är den bästa utvägen och då måste man säga det så, klart han ska göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 detta är försökringbrädägeri olagligt...! Det är väl försäkringsbolagens dåliga avtals fel isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 får skaffa en försäkring mot folk som äger en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 men om du ska säga att du har haft inbrott så måste du ju polisanmäla också. och vem fan snor Bara en kamera om man gör inbrott.. säg istället att du hade kameran i en ryggsäck och så sprang någon och ryckte väskan ifrån dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Säg att den blev stulen på festen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Min videokamera försvann för ett tag sen på en fest.. jag vet inte om den är borttappad eller stulen. men får man tillbaks pengarna på en drulleföräkring om man säger typ att man tappat den i sjön eller nåt? Svar Ja...med en drulleförsäkring kan du tappa den i marken eller i sjön eller vad som helst...och då får du ersättning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men om man kör med drullegrejen så måste man väl ändå visa upp resultatet av hur den ser ut efter att man tappat den i marken? (han kan alltså ha svårt att visa upp att den är stulen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 men om den kostade 6 tusen för ett år sen.. får man alla pengarna eller får man det som en sån kamera är värd..? Det är väl bäst å säga att den blev snodd för då kan man ju inte visa upp den..? eller säja att man tappa den i havet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Får man ersättning om man tappar den i vattnet? Tycker jag låter lite konstigt för det kan ju inte affären hjälpa att man tappar de i vattnet eller får jag ersättning om jag : Knäcker en skiva till ett spel som jag köpt och går till affären o säger "ojsan jag råka knäcka min skiva kan jag få en ny?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Får man ersättning om man tappar den i vattnet? Tycker jag låter lite konstigt för det kan ju inte affären hjälpa att man tappar de i vattnet eller får jag ersättning om jag : Knäcker en skiva till ett spel som jag köpt och går till affären o säger "ojsan jag råka knäcka min skiva kan jag få en ny?" Det är inte direkt samma sak. Du är allt lite okunnig du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Det är inte direkt samma sak. Du är allt lite okunnig du. nej jag vet men jag tycker lite konstigt att affären ska betala för något som ma själv gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 nej men försäkringen alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Får man ersättning om man tappar den i vattnet? Tycker jag låter lite konstigt för det kan ju inte affären hjälpa att man tappar de i vattnet eller får jag ersättning om jag : Knäcker en skiva till ett spel som jag köpt och går till affären o säger "ojsan jag råka knäcka min skiva kan jag få en ny?" Hur fan får du det till att affären och försäkringen är samma sak? Försäkring betalar man till ett försäkringsbolag, inte en affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts