Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) sprid inte propaganda nu också. Å vad ni forumiter är söta och gulliga, ful jul på er. ny sida.. min? Redigerad 23 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ni sprider kass karma. Det är jul! Säg trevliga saker till varandra nu! ohh Ebeeto jag älskar dig du ser så mjuk och sn'll ut... var det snällt eller dumt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej nej. Vi tar lite sköna jul-dikter istället! Okej, okej, okej. Jag börjar, då'rå. Åh, guuud! Vad spännande! "Tomten körde vilse med sina renar och paket Hans släde var nytrimmad och gick som en raket Han hade gjort ett eget körkort av hårdpapp Nu låg tomten i snön, trasig var varje klapp Han kved lidsamt "Ja' tror ja' brôt rôggen!" Nu ångrar han stort att han halsat all juleglöggen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 "Tomten körde vilse med sina renar och paket Hans släde var nytrimmad och gick som en raket Han hade gjort ett eget körkort av hårdpapp Nu låg tomten i snön, trasig var varje klapp Han kved lidsamt "Ja' tror ja' brôt rôggen!" Nu ångrar han stort att han halsat all juleglöggen" haha cool.. spela in den och lägg upp:P haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Funnylin, kram på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Fanns det inte en tråd med exakt samma innehåll för några år sedan här på forumet? Nåja, Orka sitta och säga att tomten finns? Jag tror ingen riktigt 100 procentigt tror att tomten verkligen finns. (Förutom kanske de allra yngsta.) Dock hör ju tomten till julen, och han är en del av julstämningen så... alltså, jaaaaa, låt de som vill ha lite julkänsla tro på tomten en stund om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Finns tomten? Svar: Nej, hans fanns... http://img145.exs.cx/img145/1052/tomtenrdd2cy.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Sen när anställer svenska skolor lärare som inte kan svenska? Jadu, vi har en lärare i spanska som kommer från spanien, hon kan nästan inte göra sej förstådd på svenska. Därför är det lite svårt att lära sej spanska på vår skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts