Carolus XII rex suenica Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Inte kul änns? Joooo.. Relax dude, Its christmas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Änn`s? Hade för mig att det hette enns... Men vad vet jag som är tomtehatare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Joooo.. Relax dude, Its christmas! Och ? jag hatar julen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 han är nervös för han ska få sina klappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hahahaha ! Alla har vi väl en inre önskan om att få flå tomtefan, eller? Ner med tomten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Varför är han nervös om han SKA få klappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Och ? jag hatar julen.... hata julen.... Smaka på orden och spy. BTW: Funnylin, inte ens du hatar julen väll? Redigerad 23 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ohh coolt snart har hela denna sidan bara handlat om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ohh coolt snart har hela denna sidan bara handlat om mig Välkommen till att säga fel sak vid fel tillfälle klubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ingen hatar julen! Bara tomten! (Nu handlade det inte om dig!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ingen hatar julen! Bara tomten! (Nu handlade det inte om dig!) vadå ingen hatar julen ? vafan jag hatar julen.. vad är det för speciellt med julen ? massa idioter som köper julklappar för flera tusen för EN DAG ? en ända jävla dag ? det e sjukt.. fast jag klagar inte på klapparna men det är sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 BTW: Funnylin, inte ens du hatar julen väll? Hatar och hatar...det är inget jag gillar, inget jag skulle fira om jag själv fick välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Varför inte? Man få ju presenter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Kom inte och säg att du ogillar, 1 Kalle anka. 2 Julklappar 3 Allt godis, nötter osv. 4 Att alla är hjälpsamma och glada! Funnylin: Svårt att hata en högtid men julen har blivit för kommersiell. Som allt annat. Redigerad 23 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ohh coolt snart har hela denna sidan bara handlat om mig Intresseklubben antecknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tomten FINNS!! Kolla min bild längre på förra sidan, bild-bevis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Varför inte? Man få ju presenter! Man får ju presenter? LOL. Vadå kommersialiserat? Nej...det finns inget med julen jag uppskattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Folk kallar mig negativ.. Känner mig som en glad prick just nu! Allvarligt: Varför hata hjälpsamma människor, expediter som säger god jul, presenter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Man får ju presenter? LOL. Vaddå lol? Det är ju det som är det fiffiga" med julen! Redigerad 23 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Kom inte och säg att du ogillar, 1 Kalle anka. 2 Julklappar 3 Allt godis, nötter osv. 4 Att alla är hjälpsamma och glada! Funnylin: Svårt att hata en högtid men julen har blivit för kommersiell. Som allt annat. 1 gillar inte ankan utan byxor näe! 2 yeah klart 3 godis ja men inte nötter! 4 är dom ? ok då jag gillar julen lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts