asdf Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 det står att bikers aldrig springer sant?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 det står att bikers aldrig springer sant?? Nej jag tror dom springer..Har aldrig tänk på det faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 gör dom ju det var det första jag såg EDIT: vad diggar ni min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Bara jag som inte fattar vad ni snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 du är inte ensam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 gör dom ju det var det första jag såg EDIT: vad diggar ni min signatur varför skriver du edit när du inte editerat din post? dom menar nog att biker gängets medlemmar alldrig kutar efter en eller kutar över huvud taget, men det gör dom, varför skulle de inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Haha, dessutom är hans signatur bara ett "]" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 tror han menar att IRL bikers aldrig flyr.. dom är offensiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag tror han menar att dom aldrig springer utan bara går och åker hojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 jag fattar 0 bikers ? springer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag har sett att dom springer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag också! Om man slår snubben vid "mc klubben" så springer han ju efter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 JAg läste på en sida där stod det att dom alltid stannar kvar och slåss...men det verkar ju inte stämma för dom brukar springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Nä dom springer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts