djpick Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag vill ge er ett bra råd så ni slipper sura och mensiga komentarer... SÖK jag garanterar att ni kommer hitta det ni söker. men om ni inte gör det så är det pang på.. jag hoppas att detta råd kommer till användning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag vill ge er ett bra råd så ni slipper sura och mensiga komentarer... SÖK jag garanterar att ni kommer hitta det ni söker. men om ni inte gör det så är det pang på.. jag hoppas att detta råd kommer till användning. Lite små onödig topic...Men w0rd up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 mm denna topic är GANSKA önödig men den är bra på ett sätt. vi slipper massor med topics som uprepar varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 mm denna topic är GANSKA önödig men den är bra på ett sätt. vi slipper massor med topics som uprepar varandra. Jepp...Det fins fan inget värre än att se tio olika trådar om Leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det räcker med om du kunde gjort detta i "GTA sajten (Allmänt)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jo det är ju sant. att jag inte tänkte på det.. kan tänka på det tills nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det bästa vore ju om Hultenius kunde klämma in en rad om att man ska söka innan man startar en tråd där uppe bredvid "Skriv ordentligt"-grejen, men han verkar ju vara lite upptagen. Och som alla säkerligen har märkt så är det många som inte läser de klistrade trådarna, och därför onödigt att klistra en tråd med ett stort "SÖK innan du startar en tråd" i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 vi eller någon får försöka prata med honom om det.. det är bra att det fanns någon som tog tummen ur röven och gjorde en topic om sök innan ni startar en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts