Jump to content

nu så är det jul

armin
 Share

Recommended Posts

Spelade nyss uppdraget då man ska simma till en båt, det man fick av woozie. Simmade lugnt vid klippkanten (hade klarat uppdraget och var påväg tillbaka till hamnen), sladdar (eller krockar) en snutrancher och faller ned på mig i vattnet :P Det var roligt. Dock så verkade det som att CJ var hård som sten och polisbilen gjorde honom ingen skada utan bara "trillade av"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*För att hålla mig till topic...

Har ni testat ta över gängområdena på Santa Maria Beach? När jag skulle ta det som ligger mest väst, vid fyren, hände nåt konstigt.

Ballas gubbarna hamnade på botten i vattnet och kom inte upp. När jag simmade ner sköt de på mig, under ytan. Jag höll på länge å lyckades ta några med rocket launcher. Sen fick jag sut på skott å kunde inte döda dom. Jag tog då helikoptern som står på stranden å började flyga omkring. Gubbarna var kvar under ytan men kom upp på bryggan när jag ställt min helikopter på fyren.

Samma sak hände även när jag testade en gång till, å det konstiga är att för att få upp gubbarna på land, var jag tvungen att flyga upp med helikoptern på fyren.

- skrev det i en annan tråd också, men har det hänt nån annan?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SVAR:ja

men här hör inte till den här tropicen men....

-Ett tips: ta sniper riflen och ställ dig vid vattenytan av vattnet.

ställ dig nära nära men du får inte börja simma!! stå när och sikta neråt

mot balls, när en våg kommer kan du sikta klart på dom och skjuta dom!

Enkelt! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SVAR:ja

men här hör inte till den här topicen men....

-Ett tips: ta sniper riflen och ställ dig vid vattenytan av vattnet.

ställ dig nära nära men du får inte börja simma!! stå när och sikta neråt

mot balls, när en våg kommer kan du sikta klart på dom och skjuta dom!

Enkelt!  :shifty:

Är det inte en konstig sak som hänt mig när jag spelat SA...? Jo, därför passar den visst till topicen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...