armin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 imorgon är det jul och alla ska sitta och spela gta i lugn och ro. jag undrar om alla kunde berätta om konstiga fantastiga och roliga saker som har hänt er i SanAndreas. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ja, igår när jag lirade så kom tomten i SA, det började snöa mitt i öknen. Ja det var väl min historia. Nä, men jag har ingen speciellt rolig sak som har hänt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Spelade nyss uppdraget då man ska simma till en båt, det man fick av woozie. Simmade lugnt vid klippkanten (hade klarat uppdraget och var påväg tillbaka till hamnen), sladdar (eller krockar) en snutrancher och faller ned på mig i vattnet Det var roligt. Dock så verkade det som att CJ var hård som sten och polisbilen gjorde honom ingen skada utan bara "trillade av" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 men man ska väl inte sitta och spela gta på självaste JULAFTON??? då ska man vara med sina släktingar och kolla på kalle anka! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Tsss, Underskata inte " Tha powa of GTA " Sikorka lila Redigerad 23 december, 2004 av deamon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tsss, Underskata inte " Tha powa of GTA " Sikorka lila Nja , håller med han lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Tack! Men jag håller med asså! "Gta have tha Power"! men inte tillräckligt för att mäta sig med Kalle Anka! Redigerad 23 december, 2004 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Precis kalle anka är bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) *För att hålla mig till topic... Har ni testat ta över gängområdena på Santa Maria Beach? När jag skulle ta det som ligger mest väst, vid fyren, hände nåt konstigt. Ballas gubbarna hamnade på botten i vattnet och kom inte upp. När jag simmade ner sköt de på mig, under ytan. Jag höll på länge å lyckades ta några med rocket launcher. Sen fick jag sut på skott å kunde inte döda dom. Jag tog då helikoptern som står på stranden å började flyga omkring. Gubbarna var kvar under ytan men kom upp på bryggan när jag ställt min helikopter på fyren. Samma sak hände även när jag testade en gång till, å det konstiga är att för att få upp gubbarna på land, var jag tvungen att flyga upp med helikoptern på fyren. - skrev det i en annan tråd också, men har det hänt nån annan? Redigerad 23 december, 2004 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 SVAR:ja men här hör inte till den här tropicen men.... -Ett tips: ta sniper riflen och ställ dig vid vattenytan av vattnet. ställ dig nära nära men du får inte börja simma!! stå när och sikta neråt mot balls, när en våg kommer kan du sikta klart på dom och skjuta dom! Enkelt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 SVAR:ja men här hör inte till den här topicen men.... -Ett tips: ta sniper riflen och ställ dig vid vattenytan av vattnet. ställ dig nära nära men du får inte börja simma!! stå när och sikta neråt mot balls, när en våg kommer kan du sikta klart på dom och skjuta dom! Enkelt! Är det inte en konstig sak som hänt mig när jag spelat SA...? Jo, därför passar den visst till topicen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 I morgon (läs idag) ska man ju äta skinka och njuta av Enst Kirchstiegers fantastiskt karismatiska programpresentationer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) idag är det jul Redigerad 23 december, 2004 av samurai Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 idag är det jul NO SHIT!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 idag är det jul Jag trodde det var påsk jag. Men god jul på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 nån mer än jag som tycker att Ernst är Feminin ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) sluta snacka gta cs äger!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Redigerad 31 december, 2004 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 algeo, du skärper dig och slopar alla onödiga bilder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts