DaVa Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tänkte att vi på gtasajten kan hjälpa dom som jobbar med sidan till san andreas. Kan inte vi göre en quiz? alla kan bidra med några frågor och sedan skickar vi mail till gtasajtens san andreas ansvariga. Vad tycks? här kommer mina frågor. Vad heter cjs bror? svar: sweet i vilken stad börjar spelet? svar: los santos vad heter det högsta berget i san andreas? svar: mt chilad i vilken del av los santos ligger ds? Svar: Rodeo hitta på egna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det är kul med en quiz men det ska vara SVÅRA frågor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det är kul med en quiz men det ska vara SVÅRA frågor! håller med dig! Typ som: Vad har Woozie för "funktionshinder"? Svar: Han är blind... Kom inte på ngt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 1.Vad heter Tennpennys och Pulovskis (stavning?) tredje kollega? 2. Vem är maffialedaren i Las Venturas? 3. Vad händer om du följer Toreno i helin hela vägen? ... kanske inte så svåra, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vad händer när man följer Toreno? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag fattar inte frågan: Vad händer om man följer efter Toreno? Kommer inte på några egna bra frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag fattar inte frågan: Vad händer om man följer efter Toreno? Kommer inte på några egna bra frågor Han kanske menar att vad händer om man inte skjuter ner hans helikopter när man jagar honom innan han kommer till slutet av motorvägen på det uppdraget. D.v.s. då står han helt stilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vet du vad som händer? Kan nån svara? Så när han står still med helikoptern så ska man strunta i skjuta ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 larvigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 eyy dee jag som e elaking här, Sikorka fattarru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts