Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag kan bara köpa ett fåtal av alla de vapen som finns tillgängliga i spelet! Har hört att man måste hitta dem för att kunna köpa dom. Stämmer detta? Så om jag vill kunna köpa alla vapen som finns, ska jag leta upp dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Va fan jag trodde det gick ut på att göra uppdragen för att få tillgång till vapen och klara dem där träningsskjutandet på ammonation.. Skjutandet i ammonation har jag väl inte gjort i onödan?? (Hatar att börja skjuta med pistol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nej, skjutandet där är inräknat i game progress och det är ju bra! Men nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ju mer uppdrag du klarar desto mer vapen kan du köpa i ammu-nation, men du kommer nog aldrig att kunna köpa te.x minigun eller flamethrower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ju mer uppdrag du klarar desto mer vapen kan du köpa i ammu-nation, men du kommer nog aldrig att kunna köpa te.x minigun eller flamethrower Jag har 100% och inga typ "tunga" vapen finns i ammunation. De bästa som finns där är typ M4 och AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har 100% och inga typ "tunga" vapen finns i ammunation. De bästa som finns där är typ M4 och AK. för mig med..men finns det typ ingen militäraffär som man kan köppa tunga vapen i som i GTA3 och VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Okej tack för svaren! Jag kan antagligen köpa samma som alla andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 för mig med..men finns det typ ingen militäraffär som man kan köppa tunga vapen i som i GTA3 och VC Gå till Torenos ranch så kan du hitta tunga vapen där. (om du har klarat hans uppdrag då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Gå till Torenos ranch så kan du hitta tunga vapen där. (om du har klarat hans uppdrag då). Men torenos vapen har så lite i ammo . det är lite synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men torenos vapen har så lite i ammo . det är lite synd. Fixa 100%, fixa sen 2 flickvänner, så kan du ha 1 skott i dom när du plockar upp dom och skjuta i hundra år. Och du blir inte av med dom heller när du blir wasted eller busted. Drömlivet i San andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts