Azore Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag måste ha en sak klar för mig, det finns väl ett statium i varje stad? Men det finns bara 4 olika grenar.. finns dem 4 grenarna i varje statium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 1st moment i LS 1st moment i SF 2st moment i LV dirttrack är på måndag och onsdagar! resten är kickstart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Gjorde nyss 8 Track i Los Santos.. Då är det alltså inget mer i Los Santos nu då? Utan för att göra nästa grej så måste jag åka till San Fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hur vet man om det är måndag eller onsdag? Hittar inget i spelet som visar vilken dag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Gjorde nyss Blood bowl och fick 10 000 i slutet.. klarade jag det uppdraget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Azore: Ja, du klara det danneroller: När din gubbe är till fots så håll inne L1, där längst ner är det en beteckning över vilken dag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Testade nyss (tror det hette dirt track) där man på tid ska åka in i gröna, gula och röda ringar.. måste man klara allt för att klara uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hm den där trail liknande grejen heter KickStart det var den du kom in på! Man behöver inte ta alla! Jag tog runt 30poäng och jag har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hm den där trail liknande grejen heter KickStart det var den du kom in på! Man behöver inte ta alla! Jag tog runt 30poäng och jag har 100% okej.. men när akn man göra dirt track då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har för mig att det var på Måndagar och Onddagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Testade nyss (tror det hette dirt track) där man på tid ska åka in i gröna, gula och röda ringar.. måste man klara allt för att klara uppdraget? Du måste slå rekordet för att få %. Det ligger på 25 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Du måste slå rekordet för att få %. Det ligger på 25 poäng. Jag fick 26 poäng och sen så stod det "You Broke the record", klarade jag uppdraget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag fick 26 poäng och sen så stod det "You Broke the record", klarade jag uppdraget då? Ja. Det ena i LV stadion iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ja. Det ena i LV stadion iaf. okej. för nu finns den där mjukfjädrade lastbilen där utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) okej. för nu finns den där mjukfjädrade lastbilen där utanför. jaa det är en dune va?men vad kan man göra med den ? något specielt? Redigerad 23 december, 2004 av samurai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jaa det är en dune va?men vad kan man göra med den ? något specielt? Japp Dune hette den ja. Vet inte vad man kan använda den till. Den har bara en jäkla mjuk fjädring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Klarar inte Dirt Track.. Nån som har några tips på hur man klarar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ingen som har några tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Om du bara tar ledningen så är det lungt sen! Bromsa med vanlig Fyrkant och inte handbromsknappen i kurvorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts