Foo Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag undrar vilken film som är bäst av dessa komedier... Eight Legged Freak I spy Changhigh Knights (stavning)? Jag köpte dem i ett paket på rea och det verkar dumt att öppna och kolla vilken som är bäst... Så jag frågar er istället Förresten är det en 15 åring som ska få en av dem om det gör någon skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag undrar vilken film som är bäst av dessa komedier... Eight Legged Freak I spy Changhigh Knights (stavning)? Jag köpte dem i ett paket på rea och det verkar dumt att öppna och kolla vilken som är bäst... Så jag frågar er istället Förresten är det en 15 åring som ska få en av dem om det gör någon skillnad Jag tycker att alla dom suger...Men jag skulle nog säga att I spy är den bästa av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag tycker att alla dom suger...Men jag skulle nog säga att I spy är den bästa av dom Jaha, kul för dig att du inte gillar bra actionkomedier då Men tack för tipset i.a.f. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Jaha, kul för dig att du inte gillar bra actionkomedier då Hehe nej jag hatar Actionkomedier ....Eight Legged Freaks är väll hyfsad. Changhigh Knights har jag aldrig sett. Men den första var bland dom sämsta filmerna jag har sett. Redigerad 23 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 I Spy är bäst av dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ingen av dem är en sådär "super-film" Men I Spy är roligast, även Shanghai Knights... Eight Legged Freak tror jag inte att jag har sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Eight Legged Freaks som iaf enligt min utgåva ska vara en skräck/komedi är varken speciellt rolig eller otäck. Men den är rätt tuff ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hmm, vet inte riktigt, men absolut inte Eight Legged Fucks. Totalt värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hmm, vet inte riktigt, men absolut inte Eight Legged Fucks. Totalt värdelös. ... Fucks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Eight Legged Freaks som iaf enligt min utgåva ska vara en skräck/komedi är varken speciellt rolig eller otäck. Men den är rätt tuff ändå... Den är lite spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Shanghai Nights är överlägset bäst, den har många assköna historiska vinklingar mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts