Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Måste man betala något per månad/vecka/år för att få spela Matrix online? Jag vet att det inte har kommit ut ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Måste man betala något per månad/vecka/år för att få spela Matrix online? Jag vet att det inte har kommit ut ännu. Månad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 skit, jag tänker inte köpa det då. Varför ska just roll spel kosta pengar? undrar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Just därför att det är på internet kanske? Jo, men det är finns ju FPS, TPS, Sneak, ja vilken genere som helst online som inte kostar pengar bara Roll spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 MMORPG spel har månadskostnad för att ha råd att hålla igång servrarna där alla tusen spelare lirar på. Dom måste också få in pengar att betala lönen till personerna som jobbar med alla patchar och updates till spelet. Till skillnad från CS där egna personer skapar servrar som kanske bara klarar 8 players utan lagg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) MMORPG spel har månadskostnad för att ha råd att hålla igång servrarna där alla tusen spelare lirar på. Dom måste också få in pengar att betala lönen till personerna som jobbar med alla patchar och updates till spelet. Till skillnad från CS där egna personer skapar servrar som kanske bara klarar 8 players utan lagg... Ja.. Exakt... Där har ni en förklarning till att MMORPG spel kostar.. Redigerad 23 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det finns oftast gratis servrar till många spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det finns oftast gratis servrar till många spel... Emulerade servrar? Jo det förekommer nästan alltid för de som inte vill betala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts