gurfi Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 jag har silver på flying fish, rekårdet är 65m. finns det något knep för att hoppa högre eller om man ska ha mer sats? kan man hitta svävaren någon stanns jag har letat lite här o var men hittar inte. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Ta ut lite på tiden och åk bort en bit ifrån hoppet och ta en j*vla sats. Svävaren kan man hitta på "The panopticon" där man ska kunna se leatherface, Man kan också sno "spöksvävaren" som åker längs med en strand på LV. Vid den staden som ligger vid gant bridge. Den finns också vid ett hus på LS. Ska fixa en karta och visa. Edit: Karta! (Den är lite stor men jag hittade ingen bättre) Redigerad 23 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 tack så mycket hardpaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Ett utklipp! Som du ser så finns det två vortex i det området! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 visste inte att svävaren heter vortex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts