Dusse Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Säg åt kubanen. att byta namn. Han skrev "åt mig" i en topic! Jag harb skickat ett mejl till han oxå. Men snälla alla, tro inte att han är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 han vill väll bara jävlas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 8 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Ja, men ge i......*Tillfälligt avbrott* *ops, en stol välte* Ge i F-N å ha samma användanamn som mig! Jag tål det inte, det har redan hänt på en annan sajt! Ursäkta, jag har fått ett tillfälligt raseriutbrott! Men du, det va i SPAM under PEronen under mig, å han skrev att han ville ha en bild på bajs...Vikken jävla TÖNT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag kan inte göra så mycket åt det, han kanske också har Kubanen som nick... eller så jävlas han bara... Han heter i alla fall Kubanen2 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts