Jump to content

Fraktfordon?

Diezl
 Share

Recommended Posts

Hej... Eftersom jag bara hänger i SF så saknar jag vissa bilar/cyklar som inte förekommer så mycket där... Så jag undrar om det finns någon fordon som man kan använda till att frakta fordon?

Och då menar jag sånna som man kan frakta flera samtidigt (annars kan man ju bara sätta sig i bilen och köra)?

Har försökt:

Linerunner

Roadtrain

DFT30

Packer

Massor av olika pickups

Cargobob (fast samtliga har saknat magnet).

Men alla glider de bara av

Jag tror att det möjligtvis funkar med frakttåg men dom är så jobbiga att få tag på :unsure: .

Och sen undrar jag var Dune finns? Gärna karta (w00t) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju den där lastbilen med "ramper" på.

Man kan fälla upp rampen och ställa in en bil där och sedan ställa två stycken uppepå!

Men för det första så bilen som står undertill sprängs när man fäller ner den övre rampen och att fälla ner rampen innebär att de bilarna som står ovanpå gilder av (w00t)

Verka inte finnas något sätt att frakta flera bilar samtidigt :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju den där lastbilen med "ramper" på.

Man kan fälla upp rampen och ställa in en bil där och sedan ställa två stycken uppepå!

Men för det första så bilen som står undertill sprängs när man fäller ner den övre rampen och att fälla ner rampen innebär att de bilarna som står ovanpå gilder av :o

Verka inte finnas något sätt att frakta flera bilar samtidigt :P

Ramper? Hittar inte den på GtaWarehouse... Bild?

Diezl

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men på vice city så rullade ju bilarna av om man ställde dom på en packer! Det gör de inte på SA! Så de sitter fast iallafall. Men inte så värst bra. En kul grej man kan göra (vet inte om det funkar alltid) är att man tar nån rolig bil och kör upp på den undre grejen på packern (nästan längst ut) och sen trycker man ner rampen! Om man har gjort rätt så kommer bilen där bak att hoppa upp i luften och göra en volt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor