Diezl Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hej... Eftersom jag bara hänger i SF så saknar jag vissa bilar/cyklar som inte förekommer så mycket där... Så jag undrar om det finns någon fordon som man kan använda till att frakta fordon? Och då menar jag sånna som man kan frakta flera samtidigt (annars kan man ju bara sätta sig i bilen och köra)? Har försökt: Linerunner Roadtrain DFT30 Packer Massor av olika pickups Cargobob (fast samtliga har saknat magnet). Men alla glider de bara av Jag tror att det möjligtvis funkar med frakttåg men dom är så jobbiga att få tag på . Och sen undrar jag var Dune finns? Gärna karta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det finns ju den där lastbilen med "ramper" på. Man kan fälla upp rampen och ställa in en bil där och sedan ställa två stycken uppepå! Men för det första så bilen som står undertill sprängs när man fäller ner den övre rampen och att fälla ner rampen innebär att de bilarna som står ovanpå gilder av Verka inte finnas något sätt att frakta flera bilar samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 kan inte svara på de om att frakta bilar med om du ska få tillgång till Dune måste du klara dirt ring i LV . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 kan inte svara på de om att frakta bilar med om du ska få tillgång till Dune måste du klara dirt ring i LV . Vad är Dune? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 pröva gaffeltrucken (hihi) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vad är Dune? Dune är en lastbil typ,fast den har bättre fjädring och är underbar att köra i öknen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vart finns Dune efter Dirt ring då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 den står precis där vid ingången till dirt ring stället,i närheten av den röda ringen allså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 till fots! hoppa upp på ett fordon är det bara att åka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det finns ju den där lastbilen med "ramper" på. Man kan fälla upp rampen och ställa in en bil där och sedan ställa två stycken uppepå! Men för det första så bilen som står undertill sprängs när man fäller ner den övre rampen och att fälla ner rampen innebär att de bilarna som står ovanpå gilder av Verka inte finnas något sätt att frakta flera bilar samtidigt Ramper? Hittar inte den på GtaWarehouse... Bild? Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Packer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Bilarna ska väll låsas fast på packern? I ett uppdrag *spoiler* ska man sätta fast 4 polismotorcyklar på en packer, och då måste man ställa dom rakt så att de fastnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men jag tror att den funktionen bara fungerar på det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men på vice city så rullade ju bilarna av om man ställde dom på en packer! Det gör de inte på SA! Så de sitter fast iallafall. Men inte så värst bra. En kul grej man kan göra (vet inte om det funkar alltid) är att man tar nån rolig bil och kör upp på den undre grejen på packern (nästan längst ut) och sen trycker man ner rampen! Om man har gjort rätt så kommer bilen där bak att hoppa upp i luften och göra en volt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts