Eriy Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hej! Jag skulle vilja ha en ny ambulans. Någon som kan fixa det? Typ en sån här. Man kanske kan texturera om bilen Burrito eller vad den nu heter. Är inte så bra på att modda bilar så om någon kan fixa det är det gött.!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Detta är inget beställningsforum Har du inga bättre bilder lär det bli svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Detta är inget beställningsforum Har du inga bättre bilder lär det bli svårt. Ne men det har med modding att göra! Och den bilden duger väll bra. Det är bara hur jag vill att det ska se ut på ett ungefär! Jag vill ha en ambulans som är mer som en van. Typ som en Burrito utan vinge i bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Eriy, tro inte att någon kommer vilja göra en mod bara för dig. BTW, så finns det faktiskt en liknande bil på en rysk GTA-sida... http://spc.gta.com.ua/screens_m/Amb_frjnt.jpg http://spc.gta.com.ua/screens_m/Amb_back.jpg Ford E-250 Ambulance kan laddas ner här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Eriy, tro inte att någon kommer vilja göra en mod bara för dig. BTW, så finns det faktiskt en liknande bil på en rysk GTA-sida... http://spc.gta.com.ua/screens_m/Amb_frjnt.jpg http://spc.gta.com.ua/screens_m/Amb_back.jpg Ford E-250 Ambulance kan laddas ner här! Det är väl exakt en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Eriy, tro inte att någon kommer vilja göra en mod bara för dig. BTW, så finns det faktiskt en liknande bil på en rysk GTA-sida... http://spc.gta.com.ua/screens_m/Amb_frjnt.jpg http://spc.gta.com.ua/screens_m/Amb_back.jpg Ford E-250 Ambulance kan laddas ner här! Ne det kanske inte är någon som gör en men fråga skadar väll inte? Tack för att du hittade en åt mig! Jag laddar ner och kollar om den är bra när jag hinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det är väl exakt en sån? Jo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 En fråga till bara: Är det någon som kan ladda ner den och sen packa om den med winzip? Jag har bara winzip för till fället och då går det ju inte att packa upp rar-filer. Lägg upp den här sen så är det superb!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Eller så laddar du ner Win-Rar från download.com? A men eh... Kan ingen lägga upp bilen i zip-format då? SCHSSTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 _LIY"PO¤TEiambulans.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 _LIY"PO¤TEi TACKAR! Någon som inte är lika lat som vissa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 vem e latast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Det är ju du som inte orkar ladda hem rar så du kan fixa det utan ber andra ladda upp den så du kan ladda hem eller ber andra söka igenom gta sidor för du orkar itne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 TACKAR! Någon som inte är lika lat som vissa andra. Håll käften för i helvete, kan du inte ladda ner det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Håll käften för i helvete, kan du inte ladda ner det själv? *kramar Arman* Var inte så sur lilla bubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 *kramar Arman* Var inte så sur lilla bubben. Äldre än dig, plutten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 (redigerad) Äldre än dig, plutten... Kan väl kramas iallafall. EDIT Du må vara äldre, men nog fan är jag större än dig. Egd, hest. Redigerad 24 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Kan väl kramas iallafall. EDIT Du må vara äldre, men nog fan är jag större än dig. Egd, hest. Olle leker med Nisse och helt plötsligt blir Olle arg för att Nisse tycker att han är liten och säger: - Jag är faktiskt äldre än dig, då blir Nisse provocerad men visar det på ett annat sätt - Liknande situation i denna topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 24 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Vad i helv**e är det med er?! Lata var ett skämt. Och jag laddar inte ner winrar eftersom det inte funkar när jag har winzip i. Det är någon konstig verision och då funkar inte winrar. Ursäkta så jä*la mycket att man frågar något bara då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts