VickeX Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hej. Jag kanske ska få 1500 kr att göra vad jag vill medd i julklapp. ska jag lägga dom på att chippa min xbox och vänta tilll juni för att få SA eller ska jag köpa en Ps2 och San Andreas? Det kommer bli ett väldigt svårt val, därför vände jag mig hit, om jag äns får pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 varför ska du chippa din xbox för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 varför ska du chippa din xbox för? ja du... jag tycker du ska chippa xboxen här ska jag berätta lite varför : Om du har chippad xbox kan du se på DVD filmer utan fjärkontroll du kan ladda ner spel och lägga över dom till xboxens hårdisk. Du kan också skicka över filmer som du laddat ner och se filmen på xboxen (den klarar alla filmformat) . Man kan köpa större hårdisk tex. 120GB den klarar upp till 1TB. DU får massa prgoram till chippade xboxen också tex. ett heter DVD to XB där du kopierar skivan som är i boxen till hårdisken. Och ett annat som heter WMP där du kan se på dina filmer på hårdisken eller kolla på lite bilder som du har skickat över jag lovar dig det är skit bra! Man behöver ju inte ha spelen på hårdisken man kan ju bränna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 hej. Jag kanske ska få 1500 kr att göra vad jag vill medd i julklapp. ska jag lägga dom på att chippa min xbox och vänta tilll juni för att få SA eller ska jag köpa en Ps2 och San Andreas? Det kommer bli ett väldigt svårt val, därför vände jag mig hit, om jag äns får pengarna Det är ju ditt val men omj ag var du skulle jag chippa xboxen och he en större hårdisk på han för att ladda ner spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag vet att man får större möjligheter med en chippad xbox, Men då måste jag ju vänta på san andreas Men då kan jag ju också lägga in spel som jag lånat från kompisar. Plus att min kompis har en chippad xbox och han säger att xbox live följde med Jag får nog ta och fråga han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Om du betalar 1500 för att få din Xbox chippad så har du blivit ganska lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag vet att man får större möjligheter med en chippad xbox, Men då måste jag ju vänta på san andreas Men då kan jag ju också lägga in spel som jag lånat från kompisar. Plus att min kompis har en chippad xbox och han säger att xbox live följde med Jag får nog ta och fråga han Nej, det är en pirat version av XBL. Finns fuskare där .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ja du... jag tycker du ska chippa xboxen här ska jag berätta lite varför : Om du har chippad xbox kan du se på DVD filmer utan fjärkontroll du kan ladda ner spel och lägga över dom till xboxens hårdisk. Du kan också skicka över filmer som du laddat ner och se filmen på xboxen (den klarar alla filmformat) . Man kan köpa större hårdisk tex. 120GB den klarar upp till 1TB. DU får massa prgoram till chippade xboxen också tex. ett heter DVD to XB där du kopierar skivan som är i boxen till hårdisken. Och ett annat som heter WMP där du kan se på dina filmer på hårdisken eller kolla på lite bilder som du har skickat över jag lovar dig det är skit bra! Man behöver ju inte ha spelen på hårdisken man kan ju bränna också. fan vad bra... visste inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Nu pratade jag med han på msn @ Quote Killen jag pratar om på msn: "Nej men den här killen jag chippade hos gorde allt för en 500lapp, och så satt han in hårddisc gratis bara man hadde en," Och så följde xbox live med men att man måste ha ett acount så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts