Azore Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Har det hänt för några fler att "Elvisfiguren" har gått runt i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Japp! Det är rätt så ofta man ser han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag såg en mörkhyad Elvis i Los Santos, inne på Binco. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Japp! Det är rätt så ofta man ser han ok.. första gången ja ser honom.. trodde inte han var såå vanlig i LS, trodde bara han fanns i LV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 ok.. första gången ja ser honom.. trodde inte han var såå vanlig i LS, trodde bara han fanns i LV.. Samma här, jag har faktiskt aldrig sett honom i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Samma här, jag har faktiskt aldrig sett honom i LS Nyss sa du att du sett honom och att det är rätt ofta man ser honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Haha tidsam Jag har aldrig sett honom ls bara i lv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Japp! Det är rätt så ofta man ser han Sedan: Samma här, jag har faktiskt aldrig sett honom i LS Du snackar ju bara skit Tidsam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Tidsam @ Lier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 onödigt inlägg onödig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hahahah jag tänkte nog inte eller läste inläggen ordentligt! Lägg märke till vad klockam var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 onödigt inlägg onödig tråd Vad vet du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hahahah jag tänkte nog inte eller läste inläggen ordentligt! Lägg märke till vad klockam var Jo jag skrev samma tid som du och jag visste vad jag skrev om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag var nog mer sömnig än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag var nog mer sömnig än dig ja men då berodde det ju inte på tiden, utan för att du var trött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vad vet du om det? Jag antar att han har ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag antar att han har ögon Jo.. men han kom bara helt plötsligt in i den här tråden å sa att den var onödig.. det vet han inte mycket om då han själv inte varit med i diskussionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts