Azore Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur mycke av territoriumen måste man ta över innan man kan göra The end of the line? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 33 tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 33 % Eller 19 Territorium bekräftat av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 33 % Eller 19 Territorium bekräftat av mig! okej.. då har jag lite att stå i då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 okej.. då har jag lite att stå i då Ja du har nog det...Men 19 territorium går ganska fort att ta över med M4 eller Tec-09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ja du har nog det...Men 19 territorium går ganska fort att ta över med M4 eller Tec-09 Klarade det preics, likaså end of the line, på första försöket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduffy Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur klara du den på första för söket? (End of the line alltså) Tycker de e omöjligt har vatt på de i två veckor nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Hur klara du den på första för söket? (End of the line alltså) Tycker de e omöjligt har vatt på de i två veckor nu! Var inte så svårt.. Iof så klarade jag den på andra försöket första gången men på den här nya filen så klarade jag det på första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Hur mycke av territoriumen måste man ta över innan man kan göra The end of the line? ca 35%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ca 35%.. över 33 % var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts