Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja, men du fortsätter ju hela tiden. "Är det?", fråga VAD som är så bra istället då. Annars tror man att du vill jävlas... Jävlas kan vi göra per PM istället.. Kan du nu förklara VAD som är bra med spelet?? Eller du kanske inte fick din julklapp som du verkligen önskat dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja, men du fortsätter ju hela tiden. "Är det?", fråga VAD som är så bra istället då. Annars tror man att du vill jävlas... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Håller med till 100%! Håller också med honom, men till 110 %.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jävlas kan vi göra per PM istället.. Kan du nu förklara VAD som är bra med spelet?? Eller du kanske inte fick din julklapp som du verkligen önskat dig? LoL men grafiken är bra, och stilen. Att man måste smyga o sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det räcker nu... Ontopic: Är spelet värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Oh sånt där lollande nu igen.. Vad skulle du ge det för betyg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 100 %, 10/10, MVG, 5 poäng av 5 möjliga, o.s.v Adde: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Varför så högt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Varför så högt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Adde: Ja Ok, har funderat på att köpa det men jag får se. Kanske köper när jag får pengar Varför så högt? Jag får en känsla av att du spammar... Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag får en känsla av att du spammar... Har jag rätt? Ett stort Wrong i din panna.. Vart är du påväg att ta vägen? Jag frågade varför han ger spelet så högt betyd, svårt för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ett stort Wrong i din panna.. Vart är du påväg att ta vägen? Jag frågade varför han ger spelet så högt betyd, svårt för dig? Du frågade varför spelet var bra.. Du fick svar att det var bra grafik, bra stil och att man måste smyga. Då kan väl du klura ut att det är därför han ger det högt betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du frågade varför spelet var bra.. Du fick svar att det var bra grafik, bra stil och att man måste smyga. Då kan väl du klura ut att det är därför han ger det högt betyg. Högt betyg? Han gav högsta betyg.. tror inte en vanlig själ ger det högsta betyg bara för det råkar ha bra grafik, bra stil och tvång till smygning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Högt betyg? Han gav högsta betyg.. tror inte en vanlig själ ger det högsta betyg bara för det råkar ha bra grafik, bra stil och tvång till smygning.. Whatever men har du hört talas om sarkasm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Högt betyg? Han gav högsta betyg.. tror inte en vanlig själ ger det högsta betyg bara för det råkar ha bra grafik, bra stil och tvång till smygning.. Aha, du tänkte så...Men slutdiskuterat! Åntåpik nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Whatever men har du hört talas om sarkasm? Whatever? Dumt att sätta högst betyg för ingenting.. Nej vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja du.... slå upp det i ordboken.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja du.... slå upp det i ordboken.... Du är precis som en liten unge, tror på allt man säger, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du är precis som en liten unge, tror på allt man säger, haha. Vet du vad sarkasm är då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vet du vad sarkasm är då? Jo ett annat ord för sarkasm kan man säga är "spydighet".. Tycker vi spar detta onödiga tjafs.. Frågor? PM:a mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts