m0rd0r Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ja, är det någon som spelat detta spel? Är det något att rekommendera? Ska nämligen få det till julklapp och vill veta om det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Om du har önskat dig spelet måste du väll veta lite om det själv, eller? Annars är det ett spel att rekomendera. Något bättre en ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Om du har önskat dig spelet måste du väll veta lite om det själv, eller? Annars är det ett spel att rekomendera. Något bättre en ettan. aha, asså det följer med xboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jaja i sådanna fall. Jag har inte spelat X-box verisionen men på ps2 är det en höjdare. Det är en av dom bästa stealth spelen som finns enligt mig (metal gear solidier är något bättre) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har det, på ps2 , men vet någon, när man ska göra en "swat move" till andra sidan öppningen, så kommer vakten, och får syn på mig, det är när man lär sej alla moves, bana 1 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 (redigerad) Det kanske måste vara mörkt eller nått (gissar bara) Redigerad 23 december, 2004 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 ska börja spela de igen till xboxen sluta spela efter jag fastna vid två vakter där när dom såg mig döda dom mig och när man sköt dom me pistolen så blev de mission failde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 vet någon hur man ska göra på banan där man ska få reda på guerillaledarens kod till huset? Och sen ser ljusen på Sam ut som fyrkanter, ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jaja i sådanna fall. Jag har inte spelat X-box verisionen men på ps2 är det en höjdare. Det är en av dom bästa stealth spelen som finns enligt mig (metal gear solidier är något bättre) . Ursäkta, men spelet heter "Metal Gear Solid" Konstigt att inte vigge såg detta stavfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 hur mycket kan man få om man lämnar in splinter cell hos game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 När man inte använder nightvision i mörka områden så ser ljusen ut som typ "fyrkanter". Fattar ni? Ska det vara såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Är det ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Är det spelet bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Är det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Är det?? Du har redan frågat samma fråga och fått ett svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du har redan frågat samma fråga och fått ett svar... Har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Har jag? Lägg av, tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Lägg av, tönt Haha, jo det där kan ju diskuteras vidare.. men jag undrar nog vem av oss som är mest tönt här.. jag frågade om spelet var bra - ja.. vilket bra svar.. VAD är det som gör det så bra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha, jo det där kan ju diskuteras vidare.. men jag undrar nog vem av oss som är mest tönt här.. jag frågade om spelet var bra - ja.. vilket bra svar.. VAD är det som gör det så bra?? Ja, men du fortsätter ju hela tiden. "Är det?", fråga VAD som är så bra istället då. Annars tror man att du vill jävlas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts