Tackleberry Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag kopplat min ps2 till grafikkortet med den gula kontakten. Men sen vet jag helt enkelt inte hur jag ska göra för att kunna spela. Hur ska jag göra? Nån som använt detta kan väl svara och i bästa fall skriva eller länka till en guide om hur man gör... Tack på förhand! // Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag kopplat min ps2 till grafikkortet med den gula kontakten. Men sen vet jag helt enkelt inte hur jag ska göra för att kunna spela. Hur ska jag göra? Nån som använt detta kan väl svara och i bästa fall skriva eller länka till en guide om hur man gör... Tack på förhand! // Tackleberry Tror man ska gå in i Windows Movie Maker.. eller nåt ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Tror man ska gå in i Windows Movie Maker.. eller nåt ;/ ja, det har jag hört. Och att man ska välja "fånga video" eller nå liknande. När jag gör det står det att den inte hittar nån "video enhet". (kan inte skriva det exakta, eftersom jag sitter vid en annan dator...) Men ska man verkligen göra så för att spela? // Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Är det ingen som vet om det finns nån guide? Och är det ingen som testat att koppla ps2:an till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Spela in menar du väll? Redigerad 22 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Ja. Men också spela vanligt, för jag kan ju inte spela in om jag inte kan se när jag spelar... Förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 aha.. aa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Kolla denna bilden! Hjälpte mig en del, men det visa sej att jag hade TV-Out på mitt geforce 4 Edit: Jag mena AV-Out Redigerad 22 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har redan kopplat in den, men vet inte hur jag ska göra sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag har redan kopplat in den, men vet inte hur jag ska göra sen... Är du säker på att du har ett rätt intag på grafikkortet? Isåfall ska det bara vara att välja "fånga video" i Windows Movie Maker 2 Sedan märker du nog hur du skall göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts