darkjak Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag har hört att Scarface och Godfather-spelen ska vara som GTA. På vilka vis? Som i att sno bilar, och ha kul i en skitstor stad, eller som i att skjuta folk så att blodet sprutar? Är det det förstnämnda ska jag med 100% köpa dom då de kommer till GC (vilket alla påstår att dom ska göra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag tror inte att något av spelen kommer att vara så där jätte bra. Filmerna därimot är dom bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Jag tror inte att något av spelen kommer att vara så där jätte bra. Filmerna därimot är dom bästa. Det var inte det jag frågade efter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 I sådanna fall blir det väl som gta liknande spel är förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 I sådanna fall blir det väl som gta liknande spel är förövrigt. Vilket av alternativen jag gav var "som gta liknande spel är förövrigt"? KAN NÅN BESVARA MINA FRÅGOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Vilket av alternativen jag gav var "som gta liknande spel är förövrigt"? KAN NÅN BESVARA MINA FRÅGOR??? Antagligen en blandning. Dessutom är ju filmerna rätt så våldsamma så vi får nog räkna med en 18 års gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Darkjak, lugna dig. Med största sannolikhet så suger de där två spelen stenhårt. Titta på Gudfadern-filmerna, spela GTA... På en PlayStation... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 det skall finnas ett Miami Vice spel till pc också så¨g det på en Miami Vice fansite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Antagligen komemr både Miami Vice, Scarface och Godfather suga lika hårt. Men Godfather har jag faktiskt inte hört talas om så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Miami Vice spelet suger ju ja lurv lurv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 darkjak e ju ett dampbarn.. alltid om man skriver någor annat än han frågar kommer han att gnälla.. oj nu kommer han att gnälla på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Miami Vice spelet suger ju ja lurv lurv Precis som alla licensspel innan det, precis som alla licensspel efter det! (btw: Jag tog i som satan när jag sa "alla". Ni behöver inte hetsa upp er för det, "alla" platsar bara lite bättre än "nästan alla") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag tyckte att det skulle vara onödigt att skapa en ny tråd så jag la in det här istället. Här är en trailer till Gudfadern spelet: http://www.eagames.se/news.read.asp?id=2434 När jag klickar på den kommer det bara fram ett tomt fönster men det kanske fungerar för någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Du behöver Quick Time för att kunna kolla. Jag kollade på den men jag vet inte om det var ett klipp från filmen eller väldigt bra grafik... Men men.. Man fick inte reda på så mycket om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Gudfaderntrailern avslöjade inte mycket. Börjar med lite musik, svart bild. Sedan sveper kameran igenom en dörr och in på Corleones kontor. Han är väldigt lik originalet, men hans röst är töntig som fan. Han säger något i stil med "One day, and that day may never come, I will ask you for a service. But until that day, take this, as a gift". Sedan fyller han på sitt glas, det blir mörkt igen och texten "An offer You Can´t Refuse" kommer upp, följt av "Godfather, Coming Fall 2005". The End. Måste säga att det var väldigt fin grafik, men så var det ju troligen en "cut-scene" också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts