Carolus XII rex suenica Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Nää är inte intresserad av debatt eftersom det borde vara individens val om dom vill göra lumpen eller inte så jag är väll på vänsterkanten här.. Hederlig svensk lathet är ett måste när kondisen sviker. Har lanat och varit vaken i nu: 39 timmar så du borde nog förstå. edit: Fan orka göra lumpen. Tänk om man inte vill eller helt enkelt inte orkar.. sitta där och dega i skogen med en toa rulle är ju inge skoj, sen finns det ju flummbullar som ser det roliga i det hela.. Jag gör inte det iaf! Redigerad 28 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Lumpen är till för bögarsom vill stå och kolla in varandra i duschen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Är inte säker.. Kanske ska göra det, som en utmaning.. Men jag vet inte, jag är inte mycket för krig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 orka! (tror jag skrivit i den här topicen, orka kolla) de som tycker man är cool för att man försvarar sitt hemland kan äta råkokt gnupung med dill. om folk hade vett i sitt lilla huvud så skulle det inte finnas någon att försvara landet ifrån. så @ till alla som vill kriga och bli skjuten för en korkad regering som sitter och äter sig feta på skatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 orka! (tror jag skrivit i den här topicen, orka kolla) de som tycker man är cool för att man försvarar sitt hemland kan äta råkokt gnupung med dill. om folk hade vett i sitt lilla huvud så skulle det inte finnas någon att försvara landet ifrån. så @ till alla som vill kriga och bli skjuten för en korkad regering som sitter och äter sig feta på skatten! Fint sagt, kamrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Fint sagt, kamrat! Ahhh my god, Spetsnaz är här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ahhh my god, Spetsnaz är här! Förlåt om jag är en korkad idiot, men vad är "Spetsnaz" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Förlåt om jag är en korkad idiot, men vad är "Spetsnaz" ? En rysk specialstyrka. btw: Inget illa menat, du skrev kamrat och jag tog min chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 En rysk specialstyrka. btw: Inget illa menat, du skrev kamrat och jag tog min chans! Jag har lärt mig nåt nytt! Äsch, det är lugnt... Här på GTAsajten får man tåla allting.. Nu ska man tydligen hämta kakor i dagens lol-tråden också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Lumpen är till för bögar som vill stå och kolla in varandra i duschen... Ordet bög ska inte finnas i en kvinnas ordlista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ordet bög ska inte finnas i en kvinnas ordlista.. Och varför inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Och varför inte det? För du kommer aldrig att veta hur det är att sätta på nån i röven.. Suck.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 För du kommer aldrig att veta hur det är att sätta på nån i röven.. Suck.. ( ) Det vet inte alla bögar heller... Inte bitcharna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Det vet inte alla bögar heller... Inte bitcharna... Man är inte äkta bög förens man har knullat på nån i röven.. Trodde jag alla visste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det räcker väl med att bli ordentligt upp-kn*llad i röven för att kalla sig bög? Det trodde jag! Har jag gått runt och kallat mig "bög" nu, utan att egentligen ha fått det? *Snyftar ljudligt* Ok, back on topic, damnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Då har jag fastnat i lumpenträsket efter mönstringen. Är preliminärt inskriven som Signalmekaniker på S1 i Enköping. Får ett säkert svar i mitten av februari men till 99% så kommer jag att få göra lumpen. Som Signalmekaniker reparerar man och felsöker radiostationer, datorutrustning samt sambandsmaterial. Grundläggande soldatutbildning är det man börjar med, 1-3 månader. Då är det fysisk träning, vapentjänst och skyddstjänst. Sedan blir det mycket teori och praktiska övningar hur man reparerar och felsöker radioutrustning samt datorutrustning, de sista tre månaderna är det utbildning i fält och sånt. Rycker in i så fall den sista juni 2006, ca 14 dagar efter skolans slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ska nog göra lumpen. Inte för att man få lära sig hantera vapen och hur man dödar andra människor men alltså. Man har ju hört av andra människor om deras små historier från lumpen så, det låter ju som en hel del roligt i vilket fall som. Och om Sverige nu mot förmodan skulle komma i krig och man blir inkallad är det ju bra att veta hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag visste inte att man döda människor i lumpen.... men men kanske ska .... ni säger "krig är fattigt jag är inte intresserad av att döda" men ni sitter hellre inne i ett skydsrum och lever där tilll nåt land hittar er och dödar er? Jag försvarar hellre än flyr. Men om sverige anfaller ett land skulle jag aldrig ställa upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ja ska inte göra det, och det är av en enda sak: Ja är för lat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ska mönstra imån (bättre sent än aldrig) har inte riktigt bestämt mig om jag vill göra lumpen, men det lutar mot ett nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts